6.5-jeger Posted July 20, 2012 Share Posted July 20, 2012 (edited) ER det noen der ute som har en Bsa eller et annet sikte med 44mm objektiv med sunshade? Kan du måle solblenderen sine utvendige gjenger? Er på jakt etter gjenger på (ca) 53mm utv. Problemet mitt er at jeg prøver å skaffe sunshade / solblender til min 44mm BSA kikkert, men ingen forhandlere kan svare meg på om sunshade fra andre fabrikanter passer i min bsa.... Snakket med de på Midway, og de solgte ikke løse sunshade til BSA. Kunne ikke svare på om andre passet.. Har også snakket med andre forhandlere, men ingen kan svare på dette.. Røret jeg er ute etter må ha (ca) 53mm utv gjenger. alt av interresse... -runar- Edited September 19, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6.5-jeger Posted July 24, 2012 Author Share Posted July 24, 2012 opp....................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6.5-jeger Posted September 19, 2012 Author Share Posted September 19, 2012 Ingen?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts