fredrik Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Ja, tittelen sier vel det meste: er det noen praktisk forskjell på en billig og en dyr demper til 22lr ved skyting av subsonisk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BowFreak84 Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Skal ikke uttale meg om andre dempere, men min A-tec demper hvertfall veldig bra på min salong Den koster vel snaue 500 lappen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikkakjell Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Hei, eg hadde ein sako demper på min gamle cz lux, å når eg å ein kamerat skaut ilag hørte me stor forskjell på dei to med samme ammo, han hadde nåke billig greier av ein demper. men nå har eg heldempet cz så da spiller ingen rolle ka vanleg demper andre stille med, vist dei ikkje greier å fjerne lyden av stiften som treffer då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts