Jump to content

Erfaringer/ladedata Sierra Gameking 6,5x55


Propell

Recommended Posts

En av de beste kulene til hjortevilt i den størrelsen i min verden.

 

Har skutt tett på tresifret antall dyr i denne størrelse med denne kula i 6,5x55 ladd med 45grs N-19 (noe mindre senere, lotavhengig.)

 

På husk er det over 90% knall og fall. Veldig lite blod i hinner, men kan gi romslige hull i skrotten om du tar med bein på vei ut, akkurat som alle andre ekspanderende kuler.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

En av de beste kulene til hjortevilt i den størrelsen i min verden.

 

Har skutt tett på tresifret antall dyr i denne størrelse med denne kula i 6,5x55 ladd med 45grs N-19 (noe mindre senere, lotavhengig.)

 

På husk er det over 90% knall og fall. Veldig lite blod i hinner, men kan gi romslige hull i skrotten om du tar med bein på vei ut, akkurat som alle andre ekspanderende kuler.

 

 

Hvilken COL brukte du?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 7 years later...

I dag lada eg kula i dette kaliberet for og vera klar til den årlege hjortejakta.

Eg skaut meg inn 5,5 cm ovanfor svarten på 100 meter. Er tettskytande, måla ikkje sammling men frå ytterkant til ytterkant av kulehola var det 12-13 millimeter, tre skot.

Ladninga var 46 grain mrp, COL 76,7mm, norma hylser.

Rifla er ei rustfri t3x, hausken lydempar ein mindre modell, zeiss classic 2,5-10x50.

No er eg grundig lei desse innskytingane så no har eg tapa rundt tårnet for høgda og merka med tusj, så no håpar eg og vera innskoten ein gong for alle.

Edited by Sitka
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Skaut ein litt stor spissbukk med denne kula her forige helg, dårligt lys. Hold, tja 50-60 meter kanskje. Eg hadde litt overhøgd. Gjekk berre nokre få meter, kanskje 20 og glad var eg for det. Deler av lungene var blåst ut mellom ribbebeina ved utgangsholet så ikkje rart den gjekk fort i bakken. Skaut rett bak bogen. Kanskje dette er ei kule som legg dyret fort i bakken og dermed passar der/når ein er avhengig av det. Så får ein heller skjæra vekk meir kjøt etterpå. Men har spinkel erfaring, berre to hjortar til no med kula.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...