Jump to content

på tide å presentere seg


Gorm

Recommended Posts

Hei alle dere garva og nye medlemmer av dette utmerkede forum.

 

Registrerte meg som medlem under et utenlandsopphold med ingen skyteaktivitet, siden våpenskapet med innhold stod trygt hjemme i Norge.

 

Er nå tilbake i gamlelandet og har begynt å ta opp igjen egen skyteaktivitet og samtidig prøver å overbevise min 14 år gamle datter at "skyting er noe unge damer definitivt bør interessere seg for". Jobber med saken...tror hun er på¨glid :mrgreen: Har i alle fall fått min 10 årige sønn med på luftpistoltreningene en gang i uken.

 

Skyter selv med Steyr LP50E, .32 FAS 603, .22 Pardini SP og ligger i løypa for å kjøpe meg en 9mm. Venter bare på at det skal bli litt varmere i været, slik at jeg kan få testet noen av klubbmedlemmene sine 9mm pistoler på utendørsbanen og gjort meg opp noen meninger om hvilken jeg skal se etter for meg selv, brukt eller ny.

 

Jeg har allerede hatt gleden av å få råd og veiledning fra ekspertisen her på forumet angående min FAS. Regner med at jeg kommer til å få mye glede av dette fremover, og håper at jeg selv også kan bidra med noe konstruktivt etter hvert.

Link to comment
Share on other sites

takk for velkomsten.

 

Få med ungdommen, ja...helt essensielt at man kan presentere alternative aktiviteter til Nintendo og TV som IKKE innebærer å løpe rundt etter en ball. Har likevel en utfordring, siden skyting med luft på presisjonsskive lett kan oppfattes som en "trøtt" aktivitet for unge med makk i ræva og som er vant med hurtig tempo i alle slags elektroniske spill og filmer.

Link to comment
Share on other sites

du er inne på noe med selvanvisere og denslags. Må høre litt i klubben hvordan de stiller seg til det...siden det jeg har sett til nå er kun "striglet" skyting på elektroniske skiver. Det er nok helst yngstemann på 10 som synes presisjon blir litt lite action.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...