Jump to content

Jaktblader og inkasso.


Polardego

Recommended Posts

Heisann. Når du har et abbonement på et blad, så er det løpende helt til du sier det opp. Så da må du ta en tlf til forlaget å si det opp. Regningen på abbonementet kommer om du ikke sier det opp, og betaler du ikke går det vel til inkasso. Koster jo ikke all verden for et abbonement - 349 kr for jakt tror jeg det er - men det blir sikkert noen kr dyrere om det ikke betales.... Det er jo alltid noe å kikke på i bladene, men det er nå en smakssak for enhver. Jeg like å sitte i sofaen en regntung dag eller enhver dag med drittvær over en lav sko å lese i bladene jeg abbonerer på, så derfor abbonerer jeg. En annen ting er jo at bor man slik til at det er langt til et bladutsalgssted, så er abbonement en fin ting - da kommer det nærmest på døren. Men lykke til til Polardego - du finner sikkert en løsning på det ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg konkluderte at bortsett fra salige Våpenjournalen så sto det som regel et usmakelig forlag bak alt som ble utgitt av jaktblader i Norge, så jeg kuttet ut helt.

Desto større glede ved å kjøpe et når man er på reise og trenger lektyre, eller om man får snusen i en interessant artikkel.

 

Og før noen spør, nei jeg holder ikke medlemsblekka til Norges Fisker og Fisker Forbund heller, selv om jeg er leder i en jaktskytterklubb tilknyttet nevnte forbund. :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...