Jump to content

Fieldtrening innendørs.


.30 Herrett

Recommended Posts

Nå som vinteren er her og ennå et par måneder til banen åpner, har jeg lagt opp til litt trening innendørs for stående øvelsene i MS.

Har god tilgang på 25 bane og skyter mye nsf om vinteren for å holde avtrekkerfingeren varm.

Field er en av favoritt øvelsene mine og det er der jeg har gjort det best så langt.

Skyter TC i 22 Hornet i både Produksjon og Alle sikter. Har hatt flere gode treningsdager på innebanen med 22 lr i samme oppsett som jeg bruker i Field. Som blink bruker jeg Fin kylling i papp og stål. Blir ekstra utfordring ved å bruke 3/8 figur i forhold til 1/2 som er Fieldstr.

I dag var jeg en tur og skøyt et par hundre skudd og det ser ut til å stemme nå.

Siste 50 skudd serien tok jeg bilde av, nå må jeg si at jeg var litt sliten på slutten og kjente at et par av skuddene gikk ut.

 

normal_DSC_0019.JPG

Link to comment
Share on other sites

Dette er vel det nærmeste man kommer doping innen metallsilhuett, tenk å drive å trene slik på vinterstid da :shock:

Det er imidlertid godt å se at du ikke traff med alle skuddene, slik at vi andre også har en sjanse på årets utendørsstevner :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Det der var skummelt m.h.t. sommeren!. 3 bom på 50 skudd! Er egentlig veldig fornøyd når jeg treffer ni av 10 og da bedre enn det i en kontinuerlig serie :!:

 

Var ellers på "Heia" i går. 5 fra Notodden og en del Rifleskyttere fra øst siden for banen, så vi var vel over 10 totalt.

 

Skøyt en del stående. Hornet på fin bukk, men 20 skudd og 8 treff, (litt skruing) gjorde meg ikke veldig fornøyd. Samling på 25 var imidlertid under "en, så noe rart var det på 100 (traff også bra på 50 og 75)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...