xhunterx Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 hva suns dere om hva som har best avtrekk, presisjon? Savage Mark II F .22 LR VS Marlin 925 .22lr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heradianer Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 har ikke skutt me savage, men he ein marlin 925 og er ganske fornøyd me presisjonen te an. har en samling me ein 50-øring på 100 m. avtrekkeren e ikke heilt perfekt men go for den prisen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xhunterx Posted February 26, 2012 Author Share Posted February 26, 2012 hva ammunisjon bruker du på den ? høres kjempe bra ut med ein samling på ein 50 øring på 100meter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nof Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Accutriggeren på Savage Mark II liker jeg, og derfor ble savage kjøpt. Men jeg syntes avtrekket var litt tung, så jeg klippet av en runde på fjæra så nå er det ikke avtrekkeren det står på.. Og hær burde jeg skrevet alt som ramler i hu omstore stygge advarsler om kjøkkenmodifisering osv. Ta hensyn til tingenes iboende faenskap, tap av garanti og ikke minst sikkerhet! Om du ikke er ansvarlig for våpenet selv, konferer til den som er det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Tore Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 har ikke skutt me savage, men he ein marlin 925 og er ganske fornøyd me presisjonen te an. har en samling me ein 50-øring på 100 m. avtrekkeren e ikke heilt perfekt men go for den prisen 18mm samling på 100 meter.. Jeg har ikke mulighet å skyte noe tettere enn ca 30-35 mm med min brno Hvilken ammo bruker du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heradianer Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 bruge winchester super X i subsonic ammo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heradianer Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 me to-fot, demper, fine forhold og mye trening så går det fint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts