Espretty Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 (edited) Har hørt at Hunter kan bli kappet mye utenatt det altfor mye går utover presisjon ,da jeg trenger en lett,kort og presis skogsrifle med lyddemper har jeg kommet frem til denne. Noen som vet hvor mye den kan kappes og eller lengde den ikke bør kappes mindre til? Den skal ikke benyttes som langdistanse rifle. Også åpen for andre type rifler som har same egenskapene og i dette pris området. På forhånd takk Edited February 18, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.Larson Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Kaliber? I utgangspunktet så mye du vil, bare minstelengde på 40 cm blir opprettholdt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espretty Posted February 18, 2012 Author Share Posted February 18, 2012 308w men noe erfaring med denne kappet så mye? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.Larson Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 En kollega har kappet sin .308 til 40 cm og montert demper på. Går gulle godt. Hjort og reinsdyr detter og børs går knallgodt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espretty Posted February 18, 2012 Author Share Posted February 18, 2012 Hørest meget godt ut. har vell lest meg til at noen har kappet til 44cm, men til kortere til bedre i tett skog. Takk for svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.Larson Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Fordelen med å kappe på 44 er jo att du har litt å gå på ifht lovlig lengde om du må krone opp munning eller gjenge på nytt en gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts