Jump to content

Hjelp med DW 7445 del

Reload77a

Recommended Posts

Hei.

Tenkte jeg skulle se om det er noen som kan hjelpe meg med et lite problem.

Jeg har arvet en Dan Wesson 7445 etter onkelen min, men det er tydelig at han har hatt et eller annet problem med den som han har gjort et tappert forsøk på å fikse selv. Sylinder og kranen lå løst i kofferten som han har brukt til den, løpet er demontert og grepet lå også løst. Etter at jeg fikk oversikt over "kadaveret", fant jeg ut at det manglet en vital del for at det noensinne kan bli noen mulighet for å gjenopplive pasienten. Patronutkasteren eller ekstraktoren MANGLER, hvor den har havnet må høyere makter vite for finner ingen på bakken som kan gi meg noe svar.

Har vært i kontakt med CZ/USA i Norwich, men de krever at denne delen sendes til en FFL holder. Er det noen her som vet om noen som kan hjelpe meg med å få tak i denne delen, enten ny eller brukt?

Har blitt tipset om at ekstraktoren fra deres vanlige .44 Magnum skal passe, men mulig at den blir litt kortere enn den orginale i kaliber .445 SuperMag. Dette kan resultere i noe utilstrekkelig hylseutkast ved omlading.

Har forelsket meg fullstendig i denne revolveren og den SKAL repareres, uansett pris. Jeg vet at det er mulig å få tak i andre, billigere alternativer, men tror alle som har kjent på produktene til Dan Wesson vet at dette er kvalitet og ikke dusinvare som de fleste andre håndvåpen på markedet.

Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Jon