Jump to content

Tikka T3


bigblazer

Recommended Posts

DEN likte jeg! Var noe grym løpsprofil på den 6,5'ern din. :twisted: Noe mer utfyldende info om rifla ? løpslengde,første inntrykk på stokk, LOP, mating fra magasin osv.

RCS stokk, 5 og 10 skudds AI magasin system er på "MÅ HA"lista samt nytt løp. * tar seg en avensjuktablætt* :mrgreen:

bare 3-4 mnd leveringtid mot dine 1,5år må sies å være bra for de som vil ha en slik. (inkludert meg selv)

Link to comment
Share on other sites

Fikk selv en akutt havesyke som nevnt tidligere, sendte en mail om leveringstider m.m...

Her er svaret jeg fikk :D

"Hello Thomas.

 

we expect to release the 300wm chassis at the IWA and they should be available there after. the basic shassis is ready its only a question of the asthetics of the mag latch on the long caliber chassis that we are playing with at the moment,, as soon as ive made up my mind which method of mag latch i like best, the production will run, then we are maybe 2-3 weeks from delivering the stocks out.

 

weve plenty of pre orders comming in for the long version right now.. probably a realistic delivery tiem is somewhere between 6 and 12 weeks.

 

regards

Pete Lincoln

Roedale Precision

Jahnstr 23

D-49205 Hasbergen

Germany

T: +49-5405-606520

F: +49-5405-606530

www.roedale.de

"

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Det er nok bare bløff,bestillte en stokk jeg til min tikka t3 i 6,5+55 i desember 11 og da var leveringstiden 6-8 uker, 1 februar var det også 6-8 ukers leveringstid og i går sendte jeg en mail for å spørre siden kinnstøtten på tikkaen er røket,men svaret jeg fikk i dag var at det tar MINST 6 uker før den er ferdig.

 

Dette er for dårlig.

 

Må også legge til at siden kinnstøtten er en garantisak så må jeg sende avgårde hele stokken

for å få det fikset gratis.

 

Pete lincoln har tilbudt meg å låne en tikka stokk fra ham,men det blir dyrt hvis jeg må betale frakt frem og tilbake til Tyskland. (skal høre om han betaler)

Hvis jeg er heldig denne gangen så får jeg stokken om 6 uker,men jeg er usikker på om jeg skal tro ham.

 

Jeg synes det blir feil og selge et produkt der du lover det ferdig og forlenger fristen uten å tilby noe som helst forklaring eller godtgjørelse.

 

Skulle egentlig hatt stokken på denne tiden,men har i stedet fått en ny frist på 6 uker.

Noe jeg lurer på er,hvor lenge skal jeg vente før jeg blir sur eller evt avbestiller?

 

Akkurat nå er jeg avventende og vet ikke helt hva jeg skal tro og mene.

Stokken ble kjøpt og betalt 27 desember.

 

INNSPILL MOTTAS MED TAKK.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...