Jump to content

Mossberg MVP


viper_block_50

Recommended Posts

Å? Kan det ikke?

20141106_122141.jpg

8)

Du må vise hele paint jobben hehe

 

Å painte rifler er artigt. Finne rette sjablonger og mønster og rett farge til rett bakgrunn ;-)

 

Jeg holder på med ett prosjekt nå på en LH rigg.

Muligt denne avviker litt fra Norsk natur...og blir Desert farge med flere nyanser . BC paint fra Nfm

Link to comment
Share on other sites

Orket du ikke å gå å anvise deg selv? :-P skal skyte imorgen tidlig på vei til frisøren.

 

Nei det virker som en del har en hel uke med fasting, pusse mellom hvert skudd 666 ganger. La pipa hvile på en pute av gull osv. Jeg har bestandig bare skutt, vanlig rengjøring å har da aldri miste presisjon pga det.

Link to comment
Share on other sites

hei

jeg bestilte sikte fra opticsplanet på mandag,betalt via paypal samtidig base til dette sikte

 

http://www.opticsplanet.com/nikon-p-223 ... scope.html

 

penge gikk ut av konto fikk mail på at de skulle sende snares,gikk inn på konto hos opticsplanet på onsdag og så at ordren var kanseler,og pengene tilbake ført.

venter på svar på hva som har skjedd.Truddde de ikke hadde forbud mot å sende til norge?

Link to comment
Share on other sites

hei

jeg bestilte sikte fra opticsplanet på mandag,betalt via paypal samtidig base til dette sikte

 

http://www.opticsplanet.com/nikon-p-223 ... scope.html" target="_blank

 

penge gikk ut av konto fikk mail på at de skulle sende snares,gikk inn på konto hos opticsplanet på onsdag og så at ordren var kanseler,og pengene tilbake ført.

venter på svar på hva som har skjedd.Truddde de ikke hadde forbud mot å sende til norge?

Her er svaret fra opticsplanet for etteretning

Thank you for your interest in our products. We apologize for the inconvenience caused due to the order cancellation. The manufacturer will not allow us to ship the product(s) on your order outside of the United States. We recommend searching for the home page of the manufacturer you need. They will most likely have a list of international distributors on their website you can contact for their products.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nok beholdt og styrt meg mot en mini 14 dersom det var absolutt siste garderobe kvote, ellers hadde jeg kjøpt en MVP. Tenk hvor mange britiske skyttere som ønsker seg en halvauto i 5.56/.223, men må h*** opp en boltsmeller eller kjøpe en slide action dynamisk klone for å ha det litt moro.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nok beholdt og styrt meg mot en mini 14 dersom det var absolutt siste garderobe kvote, ellers hadde jeg kjøpt en MVP. Tenk hvor mange britiske skyttere som ønsker seg en halvauto i 5.56/.223, men må h*** opp en boltsmeller eller kjøpe en slide action dynamisk klone for å ha det litt moro.

Skal da fortsatt ha en Mini 14. Halvauto må man ha, om ikke annet bare fordi det er tøft :P

Tanken var å ha en MVP i .308.

Link to comment
Share on other sites

Skutt endel med MVP 223 i dag. Siktene er såpass grove at noe presisjonsskyting er vanskelig. Drøyt en snusboks på 50 meter etter litt tukling med siktene. Ringte på gongen på 200 meter ganske enkelt deretter (diameter på 50-60 cm).

 

Viser seg at magasinet henger litt løst i forkant, og at patronene skuker seg dersom jeg ikke trykker opp magasinet i brønnen. Skal bygge opp med litt gaffa-tape og kjøpe inn et par Magpul som jeg leser er litt tightere.

 

Er glad jeg ikke kjøpte 308. Da hadde skulderen fått plenty juling.

Link to comment
Share on other sites

Magasinet sleit jeg også med. Måtte holde det oppe i framkant. Stappet man magasinet fullt (10) skudd så sleit den med matingen. En annen ting er at jeg fikk klikk på 5 av 50 skudd. Har tatt vare på dem å legger ut bilde etterpå. Det er merke i alle hettene etter stiften.

Link to comment
Share on other sites

Magasinet sleit jeg også med. Måtte holde det oppe i framkant. Stappet man magasinet fullt (10) skudd så sleit den med matingen. En annen ting er at jeg fikk klikk på 5 av 50 skudd. Har tatt vare på dem å legger ut bilde etterpå. Det er merke i alle hettene etter stiften.

 

 

Interessant. Jeg hadde klikk på 4 av 100. Fiocchi. Også greit merke etter stiften..

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg fått 2 nye magasin fra Midway. 5 og 10 skudd. Trodde 5 skudd var mindre, men fysisk størrelse var lik.

Disse er mer solide og sitter veldig godt fast.

Det virker også som om matingen blir bedre med disse.

Har skutt en god del partisan i 308. Virker bra disse. Det er kun Nato som klikker iblant....

Skal teste magasinene skikkelig til helgen på banen 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...