MEC - Ways of the rifle.

Polardego

http://www.mec-shot.com/products/books/waysoftherifle/index.html

Ways of the rifle

At club and at high performance level, rifle shooting counts as one of the most popular leisure activities in the German-speaking European nations. Worldwide it is consistently one of the Olympic sports in which the largest number of countries participate, and features in both the summer and winter Olympics. The rifles are designed, and are used, exclusively for target shooting events governed by internationally agreed rules and strict safety procedures.

It is possible to take up rifle shooting as a child and continue competing at high level well beyond middle age. As in all other sports, competition is the soul of the activity, and the excitement of big championships or of small tournaments provokes fun and ambition in equal measures.

Noen som vet om denne boka blir solgt i Norge og evt. hvor?

Hehe... Boka kan sendes som brev. Tar da maks 3 dager. Til info for de uinnvidde. Våre rutiner er å sende ei purring (innkassovarsel) nesten en måned etter forfall. Tror kanskje noen må lære seg å betale innen den 10 dagers kredittfristen som gis... Må jo uansett være bedre med 10 dagers kreditt enn oppkrav som kun er med å fordyre unødvendig. Takk for meg :)

Bestill fra utlandet, det har jeg best erfaring med.

Omtrent lik frakttid om ikke bedre (om du slipper å vente på at en toller skal pelle sæ i næsa ved deklarasjon), billigere frakt/ekspedisjon, Bøker er moms/tollfritt.

Ingen risio for betalingsanmerkning pga posten-norge eller at du har tatt ei ekstra jaktuke akkurat den dagen pakken kom.

Kurtz bor nokk i førsterangsnorge siden han tror noe tar max tre dager hit opp, her er det ikke uvanlig med ti dager i postens system :D