Jump to content

Førstegangs rifle i kaliber 308


Biggern86

Recommended Posts

Einaste eg ikkje likar med mauser er at det berre er to låseklakkar,som gjer at det blir veldig høgt hevearmsløft, dei mauserane eg har prøva så gjeng hevearmen nestan inntil kikkerten ved ladegrep, sikkert berre ein vanesak, men det er ikkje akkurat min kopp med te.

 

M63-3097.jpg

Høgt hevearmsløft på mauser

 

mauser_bolt_98a_01.jpg

To låseklakkar

Link to comment
Share on other sites

Dette har mye med hvordan hevarmen er smidd om. Originalt er hevarmen mer eller mindre rett ut fra kassa, og står da omtrent 90 grader opp fra låskassen ved åpen bolt. Dette lar seg naturligvis ikke kombinere med kikkertsikte, så hevarmen er smidd om på alle mausere med normalt montert kikkertsikte.

 

Den på bildet ditt er vel noe av det tåpeligste jeg har sett med tanke på akkurat det.

 

Jeg har ikke opplevd at hevarmen har vært mer i konflikt med kikkerten på de mauserene jeg har jaktet med/prøvd enn på andre rifler med to låsklakker og tilhørende hevarmsløft.. Som Sako pre 75, alle Tikkarifler, alle Remingtonrifler... osv osv.

Link to comment
Share on other sites

Beklager at bilete blei litt missvisande, fant ikkje noko betre på nettet:P

Men på dei mauserane eg har prøva med omsmidd hevearm, blir alikevel hevearmen svært nært kikkerten, hevearmen måtte slipast i overkant for å ikkje kræsje i kikkerten, muligens dårleg børsemakararbeid.

eg foretrekker sjølv 3 låseklakkar og 60 graders hevearmsløft, litt smak og behag

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...