Jump to content

contour+ erfaringer


sendero

Recommended Posts

Fikk contour + i julegave med mye utstyr.

Kult i dag tenkte jeg, men ei. Den ville etter opplading av batteri ha ny firmware. Dette ble installert og prosedyrene fulgt. Nå verken starter eller er mulig å koble opp mot pc. I følge nettsiden til contour er det vist ikke første gang dette skjer, feil på produkt og må byttes inn, fikk jeg som svar fra support.

 

Litt dårlig, har ingen god følelse for dette produktet nå. Det burde fungere, den er for dyr til at slike feil skal være vanlig når man oppgraderer firmware. :evil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes også dette problemet er sært og merkelig.

Byttet heller ikke SD kort da jeg bare skulle teste så formateringen av dette kortet er fra contur.

 

Alt har bare stoppet.

Når jeg trykker inn av og på¨knappen lyser lampen til SD brikken. Det er nå ikke mulig å slå den av igjen uten å ta ut batteriet.

Kobler jeg den på PC med USB kabelen lyser både ladelampen og SD lampen, men den verker lader eller responderer og PC`n kommer med feilmelding.

 

Alt dette er helt greit hvis Foto og Video i oslo ikke skal sende den inn for rep istedenfor bare å gi meg en helt ny. Hater hvis jeg må vente på reperasjon på en vare som ikke engang har startet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...