Jump to content
nomen

God Jul!

Recommended Posts

Nå er jula ringt inn, med tanke på dagens holdning til våpen og skyting har jeg IKKE skutt den inn, og dermed er det fritt fram til å ønske alle "kammer"-ater

GOD JUL!

I år blir juleønsket akkompagnert av Freiburg barokkorkester og Barbara Bonney, som synger en duett, dvs. egentlig en sats der alten synger første halvpart, og sopranen synger andre halvpart. BB er sopran, det blir mer "guff" etter at kråkene har flaksa litt:

Nå er klokka 23,28 på julaften, og hittil har ingen av "kammer"-atene ønsket hverandre en

GOD JUL!

God og fredfull jul alle sammen!

Jeg kan jo legge til at det ikke var noe jakt- eller skyterelatert under treet i år. Men så har jeg da også sagt til familie, slekt og venner at jeg har alt det jordiske godset jeg kan ønske meg - unntatt det som forutsetter utvidet "jaktvåpengarderobe".

P.S.: Når vi kommer ei uke fram i tid, og skal avlegge "Brageløfter" , eh, "nyttårsforsetter", kan det hende jeg lanserer en tanke om å få realisert ideen som kom flygende her i høst - et superlett våpen i kaliber 366 Jägermeister  (9, 3 x 51). Bygd på en kort Kimber, kanskje. Med "muffet" ekstrapipe i 7mm-08 eller noe slikt. "Time will show"!

24 minutter siden, Jegermeistern skrev:

Nå er klokka 23,28 på julaften, og hittil har ingen av "kammer"-atene ønsket hverandre en

GOD JUL!

Hyttejul med skikkelig nedprioritering av Kammeret og andre deler av interwebben, så med unnskyldningene unnagjort, her kommer en ørlite forsinket God jul!

Sitat

et superlett våpen i kaliber 366 Jägermeister  (9, 3 x 51). Bygd på en kort Kimber, kanskje. Med "muffet" ekstrapipe i 7mm-08 eller noe slikt.

Om børsemakren tilbyr noen form for kvantumsrabatt på denne kreasjonen, så kan det være ett marked for minst en til. Dog fristende å feige ut med ei mer «mainstream».358 pipe rent logistikkmessig.

Da er det tre dager siden jul, gårsdagens feiring av Lemmys fødselsdag er overstått, og det fortæres kald ribbe til frokost. 

Ønsker alle kammer-ater gledelig midtvinters, håper alle fikk noe de ønsket seg. 

• Like 1

God Jul til hele gjengen. 

Her ble jula tradisjonen tro skutt behørig inn. Trivelig å høre at det smallt flere plasser oppover bygda.

God jul.

Ingenting våpenrelatert her heller, så jeg får bestille meg litt optikk som kombinert jule og bursdagsgave til meg selv. 

Jeg fikk derimot denne fra fruen i en liten trekiste med silkebunn og autograf på flaska fra Mr. Master Distiller. Den kom med billetter for VIP omvisning på brenneriet.

D0BE1DC5-0D49-4277-9E81-F1327BE8C99E.jpeg