Jump to content

Langhold i bergen?


bergen616

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Nok et år er gått siden siste post..... er det ingen her som driver med druge.

 

Kismul skulle åpnes i 2008 leser jeg, er vel åpnet nå, men kan vel ikke si at den er ferdig:( Og, hørte jeg 400m bane der. Sist jeg var der har kommunen satt ny grensejustering innen for sikkerhetssonen der oppe :shock:

 

Nei, håper det blir litt mere liv i tråden her sånn at det blir litt info om eventuelle "godplasser" for 1000metern :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det er vist flere grunneiere der. Grunneierene selv som har satt opp skivene.Fikk beskjed om at det var greit at jeg skyter der men måtte ikke dra med meg en røys med folk dit.Så de er vel ikke interessert i noe voldsom aktivetet der. Skal undersøke litt mere..

Link to comment
Share on other sites

Etne blir bare ikke for langt men og for dyrt , ferge tur retur + bompenger , men alle opplysninger om 300 meters baner og lengre i Hordaland mottas med takk . :P:P

 

Ser du holder til på Voss. Skulle hatt tilgang til Mjølfjell skyte felt da. Der har jeg vert å skutt mye på laange hold. Men får vel ikke tilgang der som sivil..

Link to comment
Share on other sites

Da jeg venter på den nye riflen min fra USA som kommer i Mars / April og da jeg har planer å være med på F-Klasse stevne i slutten av Mai på Sørlandet trenger jeg en 300 meters bane for å trene . De er mulig å få låne banen på Mjølfjell , men denne er vel ikke tilkomst til før langt ut i Mai eller Juni på grunn av 3-4 meter snø. :D:D

Link to comment
Share on other sites

Da jeg venter på den nye riflen min fra USA som kommer i Mars / April og da jeg har planer å være med på F-Klasse stevne i slutten av Mai på Sørlandet trenger jeg en 300 meters bane for å trene . De er mulig å få låne banen på Mjølfjell , men denne er vel ikke tilkomst til før langt ut i Mai eller Juni på grunn av 3-4 meter snø. :D:D

 

Riktig..kan jeg få spørre hva du går å venter på da?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...