Jump to content

Nordisk pistol 2012 Metallsilhuett


.30 Herrett

Recommended Posts

Siden vi allerede har en "påmeldingstråd" for EM i 2013 så bør vi vel ha det samme for Nordisk 2012..

.30Herret har skrevet Nordisk pistol, men skal ikke svenskene arrangere både pistol og rifle?

 

Ser for meg at det kan bli skyttercamp av en grei størrelse, vet at noen av svenskene har snakket om å være i skyttercampen selv om de ikke bor langt unna banen.

 

Deltakerliste Norge:

001 er notert på alle øvelser

.30Herret er notert på alle øvelser

Puma er notert på nesten alle øvelser

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Så vidt jeg forstod på svenskene så blir ikke rifle arrangert i Gideå sammen med pistol, men det er noen svensker som ser på om de skal arrangere Nordisk rifle.

Tidspunktet er nå bekreftet, og den offisielle invitasjonen er sendt ut til klubbene. Hvis du ikke har sett invitasjonen og har lyst til å se den og/eller har tanker om å delta. Så kan du enten snakke med klubbens kontaktperson i NMF eller sende en PM til meg.

 

Datoen for Nordisk er 30.mai til 3.juni med muligheter for innskyting/trening 29.mai. Dette er i uke 22.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dato for påmelding til Nordisk er satt til 30. april.

For at vi skal ha mulighet til å sette opp lag for Norge, og for at NMF skal ha oversikt over deltakere fra Norge, så ønsker NMF at de som skal delta melder i fra om dette til NMF v/presidenten senest 20. april. De som allerede vet at de skal delta kan gjerne si ifra om dette nå, som man kan se i tråden er det enkelte som allerede har sagt i fra om dette.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Da er vi i rute folkens?

Pakker bilen på søndag og kjører over på mandag. Lavvo og campingutstyr blir med. Ser frem til ei lita uke i de "svenske skoger" sammen med skytterkollegaer :D

Har hatt ei intens uke med den siste testing og trening nå, vakt i hele helga som oppladning og så er jeg klar til å plinge det svenske stålet 8)

Link to comment
Share on other sites

001 sitt innlegg er fortsatt gyldig :winke1: Ganske kjølig stillongs føre og ellers så mye man kan få på seg :( Flott bane, men en del overraskende problemer (bom :D ) Morgendagen bringer mange omskytinger. To norske sikre individuelle gull, før omskyting. Norge har også to lag gull :D

 

Håper morgendagen opprenner med sol og sommer, men yr er nok ikke enig :(

 

001 har visst 8 omskytinger, ønsker han lykke til :)

Link to comment
Share on other sites

Ny opptelling viser at jeg "kun" skal ha 7 omskytinger.

C.Patron skal vel ha sin del av omskytinger han også, var vel snakk om 4.

 

Ellers kan det rapporteres at Norge nok har satt ny deltaker rekord på Nordisk mesterskap arrangert utenfor Norge. Vi hadde 13 påmeldte, men endte opp med 11 norske skyttere etter litt frafall pga. jobb.

 

Regner egentlig med at det blir ny rekord på norsk deltakelse til neste år når EM går på denne banen, det er enda flere som har signalisert at de har tenkt å være med på den konkurransen. Da blir det jo også mulighet for å skyte med rifle, og grov rifle kommer til å gå på bane ut til 500m :mrgreen:

 

@Wikingen: Det er vel greit å få banket rust ut av dansefoten av og til..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...