Jump to content

25% rabatt på xxl i dag 24 og 25 nov, ammo osv


Mats i skogen

Recommended Posts

Har vel erfaring på patroner, at de har et minimumm inne når de har kampanje, så vil si det er villedene markedsføring fra XXL sin side, nytter ikke å ha 3 esker med Oryx i 6.5, .308w eller 30.06 ved oppstart av kampanje.

Dette er i allefall veldig ofte realiteten på Alnabru.

 

Sako_35

Link to comment
Share on other sites

de har et minimumm inne når de har kampanje, så vil si det er villedene markedsføring fra XXL sin side

 

Dette er ikke en kampanje på samme måte som at en uke selger de billig Oryx. Nå er det "Venners venner fest" og 25% på HELE butikken, bortsett fra skipakker som er 10%. Det er faktisk helt sinnsykt bra. Jeg skal svi noen lapper i morgen ;)

Link to comment
Share on other sites

Kan man bruke koden i sms hvis man handler via nettet? Eller må man innom butikkene?

Bare i butikk. Og de 25% er bare på prisen som vises i butikk. Jeg fikk ikke heller med de på å først benytte prisgarantien og deretter gi 25% rabatt (hvilket jeg egentlig skjønner, men måtte prøve).

Link to comment
Share on other sites

Var på XXL i går og kjøpte noen julegaver. Hadde sjekket varer og priser på nett først, så jeg viste hva jeg skulle ha. Ettersom jeg i 7 av 10 tilfeller blir lurt på xxl, sjekket jeg kvittering (når jeg kom hjem). Fant da følgende "raring":

 

Helsport - Ryggsekk Fjellheimen 85L M - 1399,- (Hentet fra nett)

 

Kvittering fra butikken viste:

 

Fjellheimen 85L M 1499.25,-

Rabatt. nok 499.75 (25% av 1999)

 

Ser ut som jeg må ta min sedvanlige tur tilbake.....

Link to comment
Share on other sites

@paeltz Det hender jo at de har forskjellig priser fra nett og butikk, men 600 kr forskjell var litt drøyt da. Sikkert feil prising i butikk så jeg ville sjekket det opp.

Litt uten for tema kanskje.. Men tror det er i ferd med å bli mer og mer vanlig med en egen "nettpris".

Jeg kjøpte nylig ett Canon 60D og Samsung Galaxy, hos expert denne uka. Telefonen var 1000kr dyrere i butikk enn i deres nettbutikk, kameraet var 1600kr. Så til sammen sparte jeg 2600kr(!) på å bestille på nett med levering i butikk. Begrunnelsen fra butikk personalet var logisk nok, "det koster å leie lokale".

Link to comment
Share on other sites

XXL har jo prisgaranti, og såvidt jeg skjønner så gjelder dette også opp mot nettbutikken deres.

Fant ut noen som skrev om dette her: http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads. ... er=1181081" target="_blank

edit: når jeg leste på xxl så ser det ut som om dette ikke gjelder butikk mot nettbutikk: http://www.xxl.no/kundesenter/vaaregarantierdintrygghet

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som jeg må ta min sedvanlige tur tilbake.....

 

Det står jo klart og tydelig på plakaten at dette gjelder i denne omgang ikke nettbutikk, så du kommer ingen vei med å klage tror jeg :)

Men du kan jo heve kjøpet og kjøpe det på nett istedet :)

Link to comment
Share on other sites

@paeltz Det hender jo at de har forskjellig priser fra nett og butikk, men 600 kr forskjell var litt drøyt da. Sikkert feil prising i butikk så jeg ville sjekket det opp.

Litt uten for tema kanskje.. Men tror det er i ferd med å bli mer og mer vanlig med en egen "nettpris".

Jeg kjøpte nylig ett Canon 60D og Samsung Galaxy, hos expert denne uka. Telefonen var 1000kr dyrere i butikk enn i deres nettbutikk, kameraet var 1600kr. Så til sammen sparte jeg 2600kr(!) på å bestille på nett med levering i butikk. Begrunnelsen fra butikk personalet var logisk nok, "det koster å leie lokale".

 

Det beste var når kjerringa skulle ha seg ny støvsugar. Nettprisen hjå var over 500 under butikkprisen. Så, ho vippa ut smarttelefonen sin _i butikken_, tinga støvsugaren til leveranse frå varehuset, labba bort til vareutleveringa og henta den.

Link to comment
Share on other sites

har ikke dette årlig tilbudet noe med "black monday" tradisjonen fra unaiten?

 

Meg og kona var innom for å få pris på hagle rett før denne kampanjen, vi endte opp med 25% både på en Silma Finnskogen Compact til kona og en Franchi fast black til meg samt reimer, frakt bokser og annet tilbehør :D

Link to comment
Share on other sites

Det høres ut som noen har gjort noen gode kjøp og er glade til jul. Det er fint.

Min erfaring med XXL er heller dårlig, og det skal mer enn et slikt tilbud til for å få meg inn i den butikken.

Livet er for kort til å gå å ergre seg over varene de aldri har inne, osv.

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke 25% rabatt på alle produkter (som er på lager) klarer å lokke deg inn, så bærer du antageligvis så mye nag at du ikke er verdt å lokke på heller :)

 

Selv svidde jeg av ca 25k over de to dagene, og er svært fornøyd med både pris og service :)

Link to comment
Share on other sites

har ikke dette årlig tilbudet noe med "black monday" tradisjonen fra unaiten?

 

Meg og kona var innom for å få pris på hagle rett før denne kampanjen, vi endte opp med 25% både på en Silma Finnskogen Compact til kona og en Franchi fast black til meg samt reimer, frakt bokser og annet tilbehør :D

 

Grattis med ei knallgod halvauto hagle :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Alnabru, Oslo. Den sto i stativ i låst glassmonter med feil prislapp. Det sto på lappen at det var retikkel 60 i 2. bildeplan. Da var den ikke så interessant for meg, men jeg kikket på alle de hadde med 50 og 56 mm objektiv. Jeg sammenligner retiklene 40, 44, 60 og 66 da jeg plutselig ser i en med retikkel 60 og medforstørrende retikkel og den ble min 8) Og den var som sagt feil priset, min var til og med 500 kr billigere enn tilsvarende i 2. bildeplan.

 

Zeiss Victory Diavari 3-12x56 med retikkel 60 i 1. bildeplan på meg, 25 % på gode Zeisspriser som XXL har fra før :wink:

Hvilken butikk hadde denne inne? Jeg prøvde forgjeves å finne en slik på tre ulike butikker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...