Jump to content
Adventspatronquizen 2018 er i gang Read more... ×
Sign in to follow this  
even6,5x55

Faulks kråkelokk!! hjelp meg

Recommended Posts

jeg har et stort prosjekt på gang :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: jeg skal fore inn Hønsehauken nå , og får det , må jeg fore den med kråker ...det krever kråker ...

så derfor lurer jeg på om jeg skal kjøpe en Faulks kråkelokk ....noen som har denne ? som kan fortelle meg litt ? har sett en del filmer ..og jeg har en hubro , jeg lurer på om jeg skal sette fjør på fra røya og måka mi ....

her er link til fløyta http://www.storfangst.no/index.php?nr=90&case=4&id=119&idkategori=79&startrow=

tar gjerne i mot råd og tips om kråkejakt , vet de ser godt , har x3m1 kamodrakt ....

og ei god hagle , og jeg har en del åte jeg skal legge ut ved der jeg jakter kråker , så de ser mat , men når de kommer ....er det hubro der tror dere det vil funke ?

åte trekker til seg en del kråker ...

gleder meg værtfald til lørdag og søndag , så jeg får skutt litt kråker ....bilder blir lagt ut her : http://evennaturfoto.blogspot.com/

tar i mot alt av råd og tips , siden jeg er ganske færsk ,

takk!

veldig god lokkefløyte! bruker man denne riktig er den gull verdt! bruker den selv, og har godt over 100 kråker på sammvitigheten med denne fløyta! skal du ha deg lokkeføyte for kråke, er det denne fløyta du burde kjøpe! den er også ganske enkel og bruke!

takk får hjelpen ! , da bestiller jeg nok den i kveld

men du bruker hubro også da ?

eller trenger jeg ikke hubro når jeg bruker den ?