Jump to content

Contour Roam


kimjeger

Recommended Posts

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hvor er det best å montere kamera, på stokk/løp? på kikkertsiktet?.. kanskje dei med god erfaring med sine montasjer kan ligge ut bilde?

 

Jeg har limt en 4-5cm lang picatinny skinne med tec7 oppe på skyggerøret på kikkerten. Bruker en Contour picatinny mount på den. Har som regel kamera i lomma,og skyver den enkelt av og på etter behov.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei!

Har nettopp kjøpt meg ett Contour Roam2. Er ikke med noen startguide, men blir henvist til contour.com/startROAM2 Skal være mulig å laste ned både i PDF og Windows men får bare ERROR.

Er det noen viktige innstillinger som bør gjøres før bruk eller er det bare å ladde opp batteriet, putte i minnekort og kjøre på?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vurderer å bestille meg en Contour Roam nå, men lurer på hva som er i esken.

 

Har tenkt på tre steder å feste det, på hunden (stående fuglehund), på børsa og på hodet. Kjekt å se hva hunden driver med når han finner fugl, når man feller et dyr, og kjekt å ha på hodet når man får en fin fisk. :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Hei!

Får ikke lastet ned opptak fra Contour Roam2 kameraet mitt til StoryTeller. Gikk problemfritt ifjor. Har ikke brukt kameraet og StoryTeller siden ifjor høst før jeg brukte det på ei jakt i august iår og fikk lastet ned en av 6 filmbolker. Nå får jeg ikke lastet ned noen. "Nedlasting avbrutt" eller noe i den gata er meldinga jeg får.

 

Noen som har peiling,tips og råd?

Link to comment
Share on other sites

Det er ingenting som kommer på Storyteller hos meg heller. Første gangen ble snuttene lastet direkte opp i Dropbox. I dag funket ingenting, så måtte ut med minnekortet. Da kom de også rett i Dropbox, hvor jeg absolutt ikke vil at de skal havne.

 

Ellers funket ikke skiten som den skulle i dag. To ganger filmet jeg, med pip og rødt opptaksmerke, men null opptak. Har nevnt det i en annen tråd.

 

Så hittil er jeg bare himla forbanna på grunn av frustrasjon over noe som skulle være så steike enkelt og som sikkert er det, men ikke føles sånn.

 

Og nå får jeg hive i meg litt mat, for blodsukkeret er i kjelleren...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...