Jump to content

GoPro 2


Marcel

Recommended Posts

Countour er også et bra valg.

 

Countour vs Gopro er smak å behag.

Men jeg valgte GoPro siden jeg ikke gidder å høre den irriternde vindsusingen i mikrofonen.

 

Men når det gjelder GoPro 2 Har jeg ingen tvil...

"I rest my case"

 

At GoPro er klumpete?

Tja litt, men uansett ikke noe stort at det har noe å si. Kan skjule det med to hender, da er det ikke stort..Function before fashion!

 

NRKs studio kamera, det er klumpete det..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Noen som vet åssen en spiller av, eller lager en snutt etter å ha filmet i timelaps med go pro?. Satte opp kameraet i bilen, og filmet/fotograferte 547 bilder i løpet av en 10 min kjøretur. Lurer på å åssen jeg gjør det for å spille den av i sånn morsom høyhastighets film som sett feks på youtube.

Link to comment
Share on other sites

Dere er helt utdatert :winke1:

Her er the real shit, Nye Gopro hero 3, den skal vær lettere, mindre og 2x bedre bildekvalitet :shock::D

http://gopro.com/" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank <-------- sjekk linken

 

http://www.google.no/imgres?um=1&hl=no& ... ,s:0,i:113" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank <---- Her også for bilde

Link to comment
Share on other sites

Får lastet det inn i picaxle, men får lissom ikke opp hastigheten, blir bare som en lysbilde fremvisning. Har prøvd i alle menyer nå. Har studio verson 14 jeg.

Da er det jo bare tiden pr bilde du skal justere. Tror mine bilder ligge på 0.5s i den filmen elelr noe i den duren.

Korte tiden pr bilde!

Peter

Link to comment
Share on other sites

Mange bilder pr sek bruker dere når dere prøver å timelapse?. Jeg brukte 2 sek mellom bildene, mulig d er for mye?. Skal prøve både 0,5 & 1 sek å se åssen det blir. Men finner ikke ut åssen jeg får opp hastigheten i noen videored program. Eneste movie maker, der jeg kan økte fremvisningen med 8x, som med 2 sek pr bilde ble for lite.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Tok en software update på min Go pro Hero2, via Go pro nettsidene. Kameraet fungerer som før, men fikk en ny "post" i oppsett menyen som heter "Pro tune", noen som vet hva det er?, eller hva den "Pro tune" gjør?. Den var ikke med i menyen i den gamle softwaren i hvert fall.

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg har forstått det er protune en råfil som gjör det lettere å behandle i redigeringsprogram. Drar i hvertfall mer plass på kortet pr tid. Jeg kan ikke se forskjell til de andre kvalitetene så jeg har konkludert med at dette er for profesjonelle brukerer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...