Lindskog Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Noen som vet hvordan en får tak i Winge Våpen på telefon? Har prøvd lenge på ulike tidspunkter men blir bare satt i en eviglang kø. Det er nettopp dette som store deler av denne tråden handler om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullvingen Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Etter en lang samtale med Winge har jeg blitt meget godt informert om ting..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wubbern Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Nå har jeg ikke ringt dem selv, men det er ofte lange samtaler på sånne steder (da blir det kø). Svarer de på email så ville jeg gjørt det på den "enkle" måten å sende mail å vente på svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jalla Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Svarer ikke på epost heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom K Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Det beste er å møte opp i butikken, da er det ikke noe i veien med servicen, men nå er det jo ikke alle som har mulighet til å stikke innom da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullvingen Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Dersom det er ventetid på telefonen har de et system som viser ubesvarte anrop og ringer så tilbake, det var det de gjorde med meg. Epost tar gjerne et par dager. Det har vært store utfordringer med telefoni, leverandører i USA etc, men skal jeg velge å tro på det som kom fra pr telefon i dag så er det ingen dårlig innsats Winge har lagt for dagen. Samtalen var meget informativ og innholdsrik, detaljert og saklig. Skulle jeg gjenta halvparten av den ville jeg fått skrivekrampe, men jeg ble positivt overrasket og jeg har tro på at de har både vilje, kunnskap og evner til å gjennomføre endringene de har satt i gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jalla Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Litt for langt å reise for meg, og har ikke en jobb der jeg kan ta telefonen hvis de ringer utenom pauser. Ikke det at de har prøvd det heller. Men jeg gir ikke opp!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jalla Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Winge våpen tok kontakt, så nå tror jeg ting løser seg. De var vanskelige å komme i kontakt med, men super service når de svarte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medic82 Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Kan du utdype noe mer om hva du fikk vite? Jeg har venta ekstremt lenge på en Performance Center 686. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullvingen Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Det enkleste er at du ringer Winge selv, korrekte spørsmål gir ofte mest korrekte svar. Kort fortalt fant Winge ut at leveringsproblemene skadet firmaet og besluttet å si opp avtalen med Smith&Wesson. I USA er det slik at dersom du ikke nærmest bombarderer i dette tilfellet S&W med solide begrunnelse om hvorfor du vil avslutte avtalen med den, (les advokatmat) vil de kunne saksøke deg for avtalebrudd og kreve kompensasjon for eventuelt fremtidig salgstap....! Så de lot være å bestille. Det er jo ikke forbudt. Nå er det likevel en større forsendelse på vei og dessverre for noen er enkelte bestillinger gått i dass, våpen som har ligget i backorder siden flere år tilbake vil nok ikke bli levert da produksjonen av enkelte modeller har opphørt. Dette er kortversjonen, som sagt er det best om du ringer selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bullmastiffen Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Var en tur innom (mye utskjelte) Winge våpen i dag, og opplevde der (nok en gang) en kundeservice som går uten på det meste. Har en gammel mauser hvor ingen verdens ting er rett, og har slitt litt med å finne en løsning for å få kikkerten til å sitte rett, 1time og 40 min etter at jeg kom inn døra gikk jeg ut som lykkelig eier av nye ringer som passet, kikkert montert og grovinnstilt (til en litt lav 10) og det hele kom på godt under en Bærums 10er..... Ble møtt av en hyggelig butikkansatt som med en gang innrømmet at mauser ikke var hans sterke side, ble tilbudt kaffe, og ventet 4 min på rett mann, som brukte en god time på å finne rette deler (var for ordensskyld koko høydeforskjell på basene mine noe jeg ikke har sett da jeg er fargeblind) Monterte kikkert (etter å ha vært igjennom en 10-12 forskjellig ringkomboer for å finne noe som passer) og skulle ikke ha ei krone for jobben. Dette er vel 5 gang jeg er innom med et problem og alle ganger er dette løst uten mer enn max 24 timer venting... Har også vært innom med en annet problem som kalles "feit lommebok og penger som brenner" en gang eller 2, og de har løst det problemet smertefritt også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brendjord Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 igår ettermiddag la jeg inn en bestilling på en Kestrel 2500NV hos winge, fikk i formiddag en tlf fra de om at denne dessverre var utsolgt, men at de for SAMME pris kunne sende meg en Kestrel 3500NV DET kaller jeg service! de tok seg faktisk bryet med å ringe kunden (altså meg) istedenfor å sende en mail som ofte forsinker en bestilling 1 døgn. et par timer etter tlf samtalen så jeg på "mine sider" at den var sendt, noe også sporingsnummeret jeg fikk nå bekrefter! blir absolutt ikke siste gang jeg benytter Winge våpen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mas-36 Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 Fy faen du er heldig. Venter fortsatt på at de skal sende meg ei rifle jeg bestilte for 3 år siden jeg Søknaden ble sendt og ingen børse kom. Nådde aldri frem på tlf, og når jeg nådde noen så var det noen som ikke visste(sikkert noen på noe kontorer) og de skulle få noen ringe opp igjen som visste noe. Hørte aldri noen fra noen og aldri fikk jeg svar på de 50 mailene jeg sendte. Så kundeservice har ikke jeg opplevd der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassel Posted July 26, 2016 Share Posted July 26, 2016 Winge våpen er vis slått konkurs, og kjøpt opp av ALM / nordskog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medic82 Posted July 26, 2016 Share Posted July 26, 2016 Er vel heller det at Nordskog kjøpte alle aksjene som forhindret at Winge gikk konk.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassel Posted July 26, 2016 Share Posted July 26, 2016 Same shit, difrent wrapping. Men takk for presisering Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asterix Posted July 27, 2016 Share Posted July 27, 2016 Er vel heller det at Nordskog kjøpte alle aksjene som forhindret at Winge gikk konk..Etter tilbakemeldingene i denne tråden- og min egen erfaring med firmaet- er det vel ikke annet å vente. Det var egentlig merkelig at dette ikke kom tidligere? Nå har de muligheten til å starte opp med blanke ark- markedet er her, men fortsetter de med samme navn, personell og ledelse går det nok ikke lenge før de er i samme situasjon igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hebbe Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 Noen som vet om det faktisk er liv i butikken? Har prøvd å få kontakt i flere dager. Svarer ikke på noen telefoner eller mail. Har bestilt varer. Fikk ordrebekreftelse og reservasjon på betalingskortet. Står sendt på ordren under "min side". 14 dager siden ordren ble bekreftet. Ingen sporingsnummer som oppgitt ved utsendelse av varer. At varene er sendt er ukjent for Posten, Bring og post Nord. Litt merkelig, eller??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xavi0n Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 Sitter når å tenker tanken på å kjøpe hagle dær, samme spm som over, er det liv laga`? Hørt rykter om at det er stengte dører der for tia og konkurs? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bullmastiffen Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 var innom å kjøpte en lokk i går, og der var det da full fart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jegermeistern Posted August 29, 2017 Share Posted August 29, 2017 I min tid som moderator her på forumet, hadde vi masse strev med tråder om Winge Våpen. De fleste delte skrekkhistorier om elendig service, ubrukelig nettbutikk, og ingen svar på telefon eller mail. Noen få hadde diamentralt motsatt oppfatning. Meningene var såpass sterke, at vi ofte måtte fram med saksa. For 3 år siden kjøpte en på jaktlaget, som er bosatt i nærheten av Moss, jaktradioer (Zodiac Team Pro waterproof) til hele laget. Jeg ville gjerne ha flere batterier, men nå heter modellen "waterproof 2200", og batteriet ser litt annerledes ut, i følge nettsida til Winge. Vi skriver altså 29. august, mye jakt er i gang, og mye er i startgropa. Å komme gjennom til børsemakere eller jaktutstyr- eller våpenforretninger på denne tida av året, er nærmest umulig. Likevel prøvde jeg å ringe Winge på det oppgitte nummeret. Jeg fikk først en automatdamestemme, som ba meg velge mellom to tastealternativer. Etter å ha tastet "1" for butikk, tok det 2 - "siger og skriver to" - ring, før en hyggelig stemme svarte. Vedkommende fikk forelagt problemet med at jeg ville ha batterier til en eldre radiomodell, lovte å se om noe slikt skulle finnes, og vil (sa han???) ringe opp igjen, hvis han skulle komme over den aktuelle batteritypen. Foreløpig er jeg faktisk på nippet til å mene at den til tider unisone klagingen på Winge Våpen er en del overdrevet - - - . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aannerud Posted August 29, 2017 Share Posted August 29, 2017 (edited) Folk deler vel bare SINE erfaringer med de, å når det blir mange nok negative kan man jo konkludere med ett kundeservicen kan bedres, å selv om folk opplever god service undergraver ikke det automatisk de som ikke har samme opplevelse..? Når det er sakt er vi vel generelt flinkere til å rope når det er ting man ikke er fornøyd med enn omvent, så posetive erfaringer er viktig å dele de og! Man må jo ha ett ønske om att de gjør noe med problemet og andre slipper å oppleve det samme når man rapporterer på offentlig forum om dårlige erfaringer. Så det kan jo hende winge nettopphar tatt tak i problemet..? Isåfall er det jo ingenting som er bedre enn det! De har en fin nettbutikk med bra utvalg jeg gjerne begynner å bruke igjen om ting er bedret👍 Aannerud Edited August 29, 2017 by Aannerud Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoctoRoy Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 Kjøpte noen kikkertringer som jeg reklamerte elektronisk på og svar kom prompte med spørsmål om jeg ville ha bytte ringene eller om jeg ville ha pengene igjen. Jeg valgte det siste og pengene kom kjapt på konto - så det er ikke bare dårlige erfaringer med Winge Våpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusCj Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 Ser at det ikke bare er meg. Jeg bestilte ammunisjon fra Winge Våpen 22 august. Har ikke hørt noe fra. Sendte kopi av leg og våpenkort samme dag. Har sendt e-post til to ulike adresser, samt sendt en melding på Facebook. 0 respons. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aannerud Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 Jøss, finnes de enda 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei tohi varjata Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 Utrolig nok....... Ole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sakoen75 Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 (edited) Nye eiere som driver nå (viderefører tydeligvis samme kundeservice). Mener de drives av Alm våpen og villmark i Rogaland (Moi i Lund kommune). Alm var ok men generasjons skiftet tror jeg ikke var vellykket, ble mye ord og avtaler som ble glemte når folk gikk ut av døra. Ga opp og få bestilt en drilling med en Aimpoint og et Swarovski sikte. Edited September 21, 2020 by Sakoen75 Trykkleif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panther Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Skulle kjøpe nytt våpen derifra, siden de var nærmest, bare en liten kjøretur. Men når de ikke kan svare på mail på enkle spørsmål om lagerstatus, eller når varer kommer inn, da gikk jeg dessverre til konkurrenten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jegermeistern Posted September 29, 2020 Share Posted September 29, 2020 On 9/21/2020 at 3:47 PM, Sakoen75 said: Ga opp og få bestilt en drilling med en Aimpoint og et Swarovski sikte. "Slapp kundeservice" er nok ikke noen entydig definert størrelse, men, i stor grad, opp til vårt mer eller mindre feilbarlige subjektive skjønn. Men når forretningsdrivende opptrer på en slik måte at de går glipp av en handel for innpå et 6-sifret beløp, bør vi ikke bli særlig overrasket over en eventuell oppbudsmelding. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.