Jump to content

Kammertreff på Hedmarken 2011


HyprJinta

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Her er bildene fra kammertreffet.

 

 

kammertreffdes2011001.jpg

Hyprjinta og Donner forbereder maten.

 

kammertreffdes2011002.jpg

Her er noe av det som ble kveldens måltid, mye å velge mellom på fatene.

 

kammertreffdes2011003.jpg

 

kammertreffdes2011010.jpg

Donner gjør klar velkomstdrinkene.

 

kammertreffdes2011018.jpg

Her sitter Buster, Tord, Maral, og Raudnakke, vi venter ennå flere inn til festen.

 

kammertreffdes2011021.jpg

Her er Morten Vinje, G. Larson og Donner i prat.

 

kammertreffdes2011029.jpg

Olesønn og Anordahl

 

kammertreffdes2011033.jpg

HyprJinta slår ei skrøne. :)

 

kammertreffdes2011034.jpg

Hyprjinta og Buster

 

kammertreffdes2011036.jpg

Nemi og Villreinjegeren

 

kammertreffdes2011039.jpg

Det fortelles overalt.

 

kammertreffdes2011040.jpg

Raudnakke og Highpower

 

kammertreffdes2011047.jpg

Her er quizen i gang...... 5 lag av 3personer...

 

kammertreffdes2011045.jpg

Buster, Maral og Tord

 

kammertreffdes2011046.jpg

G.Larson, Anordahl, Olesønn

 

kammertreffdes2011048.jpg

 

kammertreffdes2011044.jpg

Og det vinnende lag, Nemi, Highpower og Hyprjinta.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var, for en sjelden gangs skyld, sjåfør og skulle bare innom på en snarvisitt sammen med Caine. Snarvisitten varte i godt over 5 timer - det er vanskelig å reise fra et godt lag!

 

Veldig stas å møte igjen folka, en herlig gjeng totalt blottet for intrigemakeri og fanteri. (Forsåvidt blottet for mye annet rart også..)

Takk for laget folkens, gleder meg allerede til neste treff.

 

Takk til Hypr for arrangering og takk til den godeste donner som stiller med quiz og flotte premier, år etter år!! Kan noen forresten minne meg på hvem som vant quizen? :roll::lol:

Vel, må vel takke Hypr og highpower for det gode resultatet.

 

Jeg fikk ikke snakket med alle, men det får vi ta igjen neste år :wink:

Link to comment
Share on other sites

Skjærer inn nok et hakk i skjeftet for et vel overstått Hedmarkstreff!! :wink:

Detta var kos som vanlig! Kjempegod mat, hyggelige venner, og god stemning som etterhvert har blitt en vane på disse treffene.

Spesiell takk til Hyper som har tatt initiativet. Uten deg så hadde det ikke blitt noe. Takker også Donner, som tradisjonen tro, hadde laget en morsom quizzzzz!

:D

Link to comment
Share on other sites

Da er jeg omsider hjemme igjen jeg også. Greie kjøreforhold over fjellet, men det gikk i litt redusert tempo pga. dårlig sikt og henslengte trailere.

 

Gårsdagen ble en uforglemmelig aften i særdeles hyggelig selskap, mitt første Hedmarkstreff blir definitivt ikke mitt siste ! Og jeg forblir gjerne på samme quiz-lag neste gang gså :wink:

 

Her er noen av mine bilder, håper ingen har noe imot å bli publisert !

 

For de som lurer på om maten var god sier vel Olesøn sitt uttrykk det meste

olseon.jpg

Og jeg gjentar det, Hyprjinta, potetsalaten var himmelsk !

 

Stilfulle borddekorasjoner

borddekorasjon.jpg

 

Hva diskuteres her ?

diskusjon.jpg

 

Her dramatiseres den store lommelykttråden

lommelykt.jpg

 

Takk for denne gang, ser frem til å treffes igjen :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Takker for atter en trivelig helg på Hedmarken.Som vanlig like kjekt å se igjen gamle kjente, og å hilse på noen nye. Mer hyggelig lag skal man vel lete lenge etter. :smile:

Jeg var hjemme kl 01.00 etter mildt sagt såpeglatte veier fra Molde og hjem, men man berga denne gangen å..

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for et trivelig lag!

 

Har imidlertid samtidig en oppfordring om at vedkommende som har meldt seg på, fått betalingsinformasjon og hverken svart på PMen med info, ELLER gitt annen lyd fra seg: GJØR OPP FOR DEG! Her er det ikke noe "lag" som må ta underskuddet, men privatpersoner. Og blir det slik så skjønner jeg godt at ingen vil arrangere senere!!

Link to comment
Share on other sites

Heisann.

 

Regner med at det er meg du snakker om. Penger er lagt inn på nettbanken. Ikke noe problem. Vil bare si at det er noen ganger ting ikke går etter planen, og tonen din på pm er lavmål. det går an å si fra på en skikkelig måte ikke som du gjorde. 230 kroner er ikke noe å krangle om. Regner med at du sender en pm til i en litt mer dempet tone....

 

Ser at dere hadde god mat og god stemning! Synd jeg ikke fikk til å komme opp!

Link to comment
Share on other sites

Fint, takk!

 

Det er i grunnen ikke verre enn å si ifra!

Jeg kan ikke akkurat si at det var så fryktelig fæl PM, og velger å svare deg her, siden du har postet det her.

Jeg skrev som så er at du ikke møtte, ikke har du gitt "lyd" fra deg, og du har heller ikke betalt.

Videre "Det som da er greia er at ingen skal ha noe overskudd av treffet, og jeg fordelte utgiftene på antall påmeldte. Og det som er situasjonen nå er at jeg personlig sitter med dine kostnader fra treffet, noe jeg ikke akkurat føler noe behov for."

For den del er det fler som har fått samme melding som deg - og da skjønner du kanskje også at det blir penger av det.

 

Og som jeg skrev i mitt forrige innlegg her, så frister det ikke akkurat å stå som arrangør senere heller, når det skal være en bismak av å bruke tid på å prøve å få til en trivelig sammenkomst.

 

Edit; Da er vi ferdige med saken. Takk skal du ha!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...