Jump to content

Kammertreff på Hedmarken 2011


HyprJinta

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meny blir som tidligere skrevet:

Spekemat: Spekeskinke, fenalår for de som spiser det og div pølser.

Eggerøre

Hjemmelaget potetsalat

Passende grønt og flatbrød.

 

Pris driver jeg å regner på. Beklager at dette har tatt litt tid, men har naturlig nok prioritert eksamen først :)

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg regna 180 kr for mat. Litt usikker på eksakt pris, ift hvilken pris det er på gode spekepølser. Blir det et overskudd, kommer denne dere deltagerne til gode.

 

Pris på overnattinga må jeg sjekke opp igjen - da jeg har glemt det (JØSS).

Den kommer i morra.

Vet det er 150 kr for overnatting per pers., men i tillegg er det pris for vask.

 

Da får dere altså PM med fullstendig sum og kontonummer i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Men i svarte, Buster!

Dette går ikke an...

 

Ser, på nuværende tidspunkt, ut til at dette skal gå bra lell. Jeg må nok belage meg på å bo kommende døgn i traktoren, men etter det så ser det ok ut i hælja...så da blir det fæst!! :mrgreen:

(Håper jeg rekker å sove et par timer før vi reiser, ellers blir festen kort.) :wink:

Time will show!

Link to comment
Share on other sites

Vegbeskrivelse:

http://www.1881.no/Kart/?direction=%7b60.901576159339%7c11.2080109283237%7cG%c3%a5sbu+(Enebolig%2fmindre+boligbygg+(villa))+-+Vang+p%c3%a5+Hedmark%2c+Hedmark%7d%7b60.955777330339906%7c11.160736083984373%7cStop%7d

 

Der er kartet.

Har markert fra Gåsbu til St.Olav. Hvis du vil ha veien til Gåsbu også, så kan du legge inn den selv, ut fra hvor du kommer fra.

 

Kommer du kjørende E6 anbefaler jeg å svinge av ves Wien vegkryss på Hamar. Hold østover ut av rundkjøringa, og i andre kryss tar du til venstre mot Gåsbu. Da er det denne vegen - helt fram.

OBS!

Det er bomveg fra Gåsbu til St.Olav på 70 kr. Nå er det automatbom, så for dere som har snika før, så kommer dere ikke gjennom nå ;-)

 

St.Olav ligger altså 7.5 km fra Gåsbu. Der er ei STOR rød hytte på høyre hånd, i et t-kryss (hvor det kommer en veg inn fra venstre).

Link to comment
Share on other sites

Kommer en tur jeg også, men skal ikke ha mat, bare en kaffekopp, må bare se noen blide tryner, med majones og røkelaks opp til ørene

 

Da må vi ta en bikkjeprat. Jeg rekker aldri å snakke med alle som er innom. :|

(Eller kanskje jeg bare ikke husker at jeg snakket med dem....?) :roll::wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...