Jump to content

Kammertreff på Hedmarken 2011


HyprJinta

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hørt noe mer ang mat?hvis ikke macca kan? hva med om alle tar med seg litt og lager ett stort ta selv bord(vi er alle jegere og fiskere)så dette skulle bli lett! :mrgreen: noen av oss kommer med tog så vi håper at det blir mulighet til å komme inn på huset før 1900 :wink: som vanlig!

 

litt bilder fra gangne tider!

pic0158fm6.jpg

pic0157dl4.jpg

pic0145ue2.jpg

pic0154wi7.jpg

pic0144do5.jpg

divbilderfest035.jpg

divbilderfest012.jpg

Link to comment
Share on other sites

det er vel en kjensgjerning at alt ikke går like fort her på hedemarken :P

Så ja, jeg har ikke fått jobba noe særlig med det enda :(

 

Jeg tenkte som så at det evn. hadde gått an å lagd til noe spennende spekemat med godt tilbehør eller lignende - og her er det jo evn. fult mulig å adde småtterier og spennende smaker om noen har noe å bidra med...

 

Skal høre med Macca, vet han mener maten er en viktig del av treffet. Men om han ikke har tid og mulighet så vet vi jo fortsatt hva han står for i matveien og at det sikkert blir retur senere.

....Det vesentlige må jo være god mat som passer til akevitt :D

Link to comment
Share on other sites

HyprJinta@

oki det er greit.

mutter å fatter er vant med at jeg er på slekke treff der... men da med venner.

som sagt jeg er 16 år stasjonert i gjessåsen på sønsterud der.

hedmarken ligger i hedmark :oops:

men kan høre med dem om det er greit

bare send meg pm hvis du vil eller den som arrangerer det her så kan vi avklare det bedre :)

Link to comment
Share on other sites

Spekemat høres ikke dumt ut det, hvis ikke Macco kan trylle frem noe utsøkt, tradisjonen tro. Spekemat kan bestilles til x antall personer, og som du sier; da er det muligheter til å stille opp med lokale og personlige smaksprøver fra eget oppdrett.

Men da bare MÅ vi ha hjemmelaget potetsalat til. Det er bare sååååå jævlig godt! :D

Bestiller min faste sengeplass jeg! :wink: (Bare sånn i tillfelle jeg får lyst på en akevitt til maten.)

Link to comment
Share on other sites

Dere får nok drekke uten meg i år og. Skal under kniven med en ankel noen dager før så da blir det nok vanskelig...

 

Det var da som pokker! :|

Er det mere deler å få til en så gammel modell da, Jerognal?

Jeg hadde håpet at du kom over jeg, så kunne du tatt med delekatalogen slik at jeg også fikk sett på noen nye deler. :wink:

Unnskyld meg for dårlig humor, Jerognal. Det jeg egentlig mener å si er lykke til med operasjonen, og synd at du ikke ikke kommer. :wink:

Link to comment
Share on other sites

har snakket med mine foresatte og det var greit men dem hadde ikke tid til å være på treffen.

hvordan blir det? og et spørsmål til hvor er det på hedmarken treffen er?

Ok, ingen andre som evn. kan bli med deg?

Kunne godt tenkt meg noen fler sin mening her!

 

Treffet blir på ei stor hytte i Vang Almenning, som heter Sankt Olav (også kalt Hatten). Det ligger ca 7 km nord for Gåsbu, i Hamar kommune.

Link to comment
Share on other sites

@Olesønn: Jeg tror du gikk på Jønsberg mens jeg jobba der :wink:

Fort mens jeg gikk der og da...?

 

 

Jønsberg!? Ikke si at det er både tidligere elever og ansatte på forumet her!? Jeg jobber der nå, nemlig...

 

Malle, skulle du oppover? Kunne tenkt meg en tur, men skulle hatt en drosjesjåfør... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Aner ikke hva som skjedde på Jarlsberg, eller vent. Var det ikke der en kar nettopp fikk fyken fordi han hadde servert feil mat til styret i travselskapet, eller noe i den duren :lol:

 

På Jønsberg derimot har det nok skjedd mye rart skal du tro. Og det i mange år også. All den tid Jønsberg er landets eldste landbruksskole.

 

@ko-stens: Er nok en og annen med fortid på Jønsberg her ja. Personlig så vikarierte jeg i diverse fag(mest skog- og naturbruk med mye praksisundervisning) i fra tidlig i 2004 og ut skoleåret 05-06.

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg oppdatert første innlegg med foreløpig liste.

 

Fint om dere sjekker at dette stemmer, og at det etter hvert blir en avklaring på de som står som kanskje.

Også fint å vite om alle skal ha overnatting.

 

Jeg har ikke fått svar på maten, så da foreslår jeg at vi finner på noe annet, og at Macchiato kommer tilbake senere :) Jo da, treffet har vært et etagilde, og vi vet hva Macca står for der.

 

Er det andre forslag på mat?

Greit å få avklart dette snart, så vi får satt en pris og bekreftet påmeldinger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...