Jump to content

Kammertreff på Hedmarken 2011


HyprJinta

Recommended Posts

Nå har jeg hatt et par måneders opphold fra Kammeret, så da er det kanskje på tide å komme på banen med en dugelig tråd igjen.

 

Hvordan er ståa?

Noen interesse?

Hva ønskes?

 

 

 

Deltakerliste pr. 20. november (obs: Påmelding må bekreftes via forhåndsbetaling. Dette kommer det mer info om når mat/pris er på plass):

Buster (overnatting)

Raudnakke (overnatting)

Tord (overnatting)

Maral (overnatting)

Donner (overnatting)

Hjortefot (ikke overnatting)

Olesøn (ikke overnatting)

Geir-J (overnatting )

HighPower

Påsan (overnatting)

aesop

anordahl (ikke overnatting)

Sako_35 og Sako (ikke overnatting)

Morten Vinje (overnatting)

 

 

Følgende har skrevet muligens:

Malle

Kjell Olav

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Må samprate litt med gjenget som kjører nordfra. Ankommer værnes med fly fredag 9. og må oppom hjemme før jeg evt kan vende nesa mot hedmarken. Men ville jo vært jævlig skøy da! Hadde det utrolig trivelig i fjor, selv om jeg hadde noe av mitt livs verste eksamenslesing den søndagen - vi Nordlendinga (og en Trønder) holdt jo som normalt ut til godt utpå morran ;-)

Link to comment
Share on other sites

Helt fersk i denne sammenhengen, så ha meg unnskyldt.. 10 desember, ja. Hedemarken, ja.

Hvor på Hedemarken?

Program?

Vi pleier å leie ei stor hytte av vang almenning. Ca 7 km fra Gåsbu, hvis du vet hvor det er. I Hamar kommune.

Vi pleier å ha middag med godt drikke til, og det blir skravling, skryting og juging utover natta. Hytta, som forøvrig heter Sankt Olav, eller på lokalt vis Hatten, har 5-6 soverom og ca 15 sengeplasser.

Link to comment
Share on other sites

Gruble... Burde kanskje bli med jeg og når jeg tross alt bare bor et (himla langt) steinkast unna... Du, Malle, kan jo bare rusle dit du! Ta med Doffen og jakte litt på tur opp... :)

 

 

Ikke noe problem det nei! Svipper deg ned igjen om det ikke blir for seint.

 

Jeg var med i for to år siden, og det frister til gjentagelse :D !

Link to comment
Share on other sites

er det noe aldersgrense på dette her?

Hei!

 

Den problemstillingen har vi ikke hatt tidligere... (unntatt meg, kanskje...)

Det er ikke å legge skjul på at det er noe alkohol i bildet, og det som hører med... Bemerker at hver og en står for sitt eget drikke og sin egen skjenking.

 

Jeg vil vel si 16 år - og da med en foresatt/ansvarlig til stede. Eller hva tror dere andre?

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært veldig moro å blitt med på et av disse kammertreffene, litt langt å reise, men innen den tid har jeg forhåpentligvis tatt førerprøven og kan kjøre til trofors, som er nærmeste togstasjon.

 

grublegruble.... må nok se an hvordan det kolliderer med prøver og annet skolearbeid, men som sagt, hadde vært j*vla skøy! :D

Link to comment
Share on other sites

Kanskje ein vestlending skal ta toget over...

 

Det synes jeg da så absolutt at du skal!

Skulle ikke forundre meg om det kunne ordnes henting på Hønefoss, og sammkjøring oppover. :wink:

Du skal ikke se bort ifra det. Da eg for tiden er i nordsjøen, og er hjemme den 10/12... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...