Jump to content

Hvilke våpen? Legg inn bilder eller linker :-)


C.Patron

Recommended Posts

Nei, tror ikke det. Forøvrig ville jeg absolutt kamret om. Har en slik selv, den ble først bygget i .30 IHMSA, men med tollelhull skjeftet, var den ubehagelig. Var grei da vi skøyt i "misjonær stillingen", men fritt rekylerende i creedmore, fikk indre tommel ledd JULING. Har kamret om min til .30 Herrett :D, I dag hadde valget sikkert blitt .30 BR, eller 6,5 BR. Siktene som står på, hadde jeg nok byttet, spesiellt forsiktet. Med god siktelinje, er ikke TC siktene, som står på dårlige, men Lyman forsiktet gir lite lys.

Link to comment
Share on other sites

Var ikke jeg som kjøpte den, har vel fyllt mitt behov en stund :roll:

Men den hadde jo vært fin som du sier i .30 Herrett 8)

Eller kanskje 30 BR hadde vært noe, nok å velge i er det ihvertfall ...

 

Hørte faktisk om en xp-100 i området her i .30 IHMSA med H-S stokk.... det hadde vært noe :shock: Hadde vært fin å fått på banen igjen.. :)

Link to comment
Share on other sites

En custom Fri2 pistol.

GaskinDefiance7BR0510002.jpg

Hvilken produsent er denne fra? Dette hadde vært noe for oss som skyter i dead frog. Pistoler med sentergrep kan i mange tilfeller gi en ubehagelig knekk i håndleddet pga. rekyl, da vil bakmontert grep være bedre.

 

Var ikke jeg som kjøpte den, har vel fyllt mitt behov en stund :roll:

Nå skjønner jeg ikke hva du mener, du har da fortsatt behov for mange MS våpen :mrgreen:

 

Hørte faktisk om en xp-100 i området her i .30 IHMSA med H-S stokk.... det hadde vært noe :shock: Hadde vært fin å fått på banen igjen.. :)

Dette høres jo meget intr. ut, og hvis du klarer å få eieren og våpenet med på skytebanen igjen så hadde det jo vært til stor glede for flere :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

Her er min "Storeulv" i 375 JDJ.

Det er satt på brems i etterkant av at bildet ble tatt, og 2 foten ble kuttet ut pga problemer med feste under rekyl :lol:

Presisjonen var meget bra med 260grs Accubond, som også fungerte meget bra på Kalahari jakten.

 

Dere har forøvrig lagt ut mange fine bilder :D

 

storeulv2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...