Jump to content

Aureosen Benkskytter Klubb


bigblazer

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Joda, det var slettes ikke noe å si på velkomstkomiteen. Folkene på Aureosen hadde virkelig slått på stortromma i så henseende.

 

Ikke nok med at vi fikk kost oss på 500 metern, vi fikk sett både MG og MØR i aksjon. Etter hva jeg forsto så ble vi videre nesten lovet at vi ville få anledning til å prøvekjøre 12,7 ved en senere anledning. Det vil jo i praksis si at jeg kommer til å ha pliktig oppmøte på Aureosen i tiden fremover. Fikk tatt noen bilder, men teknikken svikter meg litt her jeg sitter så det må vente litt til.

 

Takk for en flott dag, storkoste meg på tross av at sikten ble svært redusert mot slutten. Neste gang må 600 metern til pers. :P

 

-T

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hei alle mysende langhold panger.

 

Når klarer vi å stable på beina ett stevne i Aurosen?

Noen som skyter aktivt nå i vinter? Jeg har ferdig innskutt pipe i min 6,5-284! :D

Venter på siste edition fra SEB........................ :mrgreen:

Og siste fra RH: 338NM. Mangler fremdeles underbeslag fra HS-P........ :twisted:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kanskje en lite bereist trønder skal benytte muligheten til å kombinere slektbesøk med en tur for å se på banen?

Hvis mauseren kommer tilbake fra børsemakeren til helga så hadde det vært moro å prøve og lobbe ivei en Scenar eller to.

Kan jo forsåvidt ta en kosetur med den nye salongen uansett da.

 

Har jeg letet for dårlig ettersom jeg ikke har funnet info om hvilke fasiliteter dere har?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dette blir bra!

Ser frem til å bruke fritiden på skytebane i stedet for husbygging og div interiør tjafs!!

Jeg tar på meg (sammen med Poff) å lage betong br-benker! MEN, jeg er ikke hjemme før 18-19 April!

Har en plan om å konstruere en flerbruks kasett forskaling. Og bein i stål: Skal sjekke internasjonale mål osv.

 

Gleder meg til å prøve ut potensialet til "ny-dama" i 338NM. Bare RH får tak i underbeslag......... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Er ikke helt dødt .men ikke langt unna .Det er fast skyting kvar 1 lørdag i mnd kl 12 .Men er ganske ensomt der .Har prøvd å få til litt dugnad å men sjelden de kommer noen .Men vi har store muligheter å få til noe vist noen orker .Har elektronik til 500m og 300m som skal opp osv

 

Ang medlemskap skal det være sendt ut fra aureosen skyterlag .Liste er sendt herfra men er de noen som mangler så send mail på aureosenbsk@hotmail.no.

Det er ikke kvar dag jeg er inne å ser etter mail .Så er ikke sikkert svare kommer tvert :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det beklager jeg sterkt! Jeg ville gjerne være tilstede! Men den informasjonen kom ikke til meg!

Jeg liker ikke slike unskyldninger selv, så jeg vet hvor tomt dette svaret er! Beklager igjen!

 

Jeg er ofte der og skyter fra benk med 6,5-284 både på 500 og 600m.

Tidligere i sommer hadde jeg besøk av en av landets beste skyttere. Han bidro med en Baret i 338Lapua. Sykt rått! Men jeg slo han jeg! RH er bedre en Barret!! :mrgreen:

Jeg har tilmålt tid nå i Jakta! Men jeg ønsker å lage en (eller 2) betong benk etter interasjonale mål (slik vi ikke trener på noe som blir uvant!). Muligens bruke de mål NidarosBSK har brukt? Denne benken lager jeg greit for egen regning og innsats. Jeg har også flere stål jeg kunne tenkt meg opp på både 500 og 600 meter! Tenkte da å produsere noe mer "skudd fast" en treverk!

Dette kan jeg gjøre forholdsvis raskt! MEN, jeg må ha garanti for at det er noe som er ønskelig og velkommen. Slik at det ikke blir tippet ut og vekk! Tenkte også å lage litt mer solid og varig blinkestativ på 200, 300 og 400 meter!

Håper dere kan gi meg en sjangs til dugnad, prøv tlf og påminnelse! :winke1:

Skal snart presse grupper med min nye RH i 338NM! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...