Jump to content

Kunsthitrening, Øvre Romerike?


GammalAmazon

Recommended Posts

Er på langt nær noe lukket miljø gitt :winke1: Både dachshundklubben og terrierklubben holder ukentlige treninger og arrangerer prøver fra Mai og ut September. Lønner seg å melde seg inn i raseklubb da medlemmer der har fortrinnsrett på enklete treningsweekends o.l.

Er JRTn registrert i NKK så er det bare å dukke opp på en trening til våren.

Kunsthisesongen er over for 2011

Link to comment
Share on other sites

Takker for svar.

Han er både NKK-registret og medlem av Terrierklubben. Prøvde meg på en henvendelse til terrierklubben, som ikke ble besvart. Det ble meg fortalt at miljøet var lukket og nærmest umulig å få innpass i. Men løse rykter fra folk som aldri har vært i nærheten av et hi skal man holde seg for god til å høre på. Skulle være gammel nok til ikke å høre på slikt nå.

Skal ta kontakt med terrierklubben igjen.

Burde egentlig gjort det for lenge siden, for han (bikkja altså) har godt av å få brukt hodet og kroppen mere.

Dessuten har både hagla og jegeren stått uvirksom for lenge, og det er godt med rev i skauen.

Link to comment
Share on other sites

Da er vel Hi-weekenden som blir arrangert andre helga i Mai 2012 å anbefale. Den er for unge og/eller uprøvde hunder.

Det er hi-komiteèn i NTK som arrangerer denne. Merkelig at du ikke har fått svar,for hun som tar imot mailer i komiteèn er veldig ryddig.

Link to comment
Share on other sites

Glåmdal/Romerike dachshundklubb har eget kunst hi,vi har avsluttet for i år,men du er hjertlig vlkommen til neste år. Det bruker å være en del terriere der. :smile:

Ja,å trene hos Steinar hadde jeg gjort også hvis jeg hadde bodd nord for Oslo. Han er en meget god trener med stor erfaring :)

Samtlige hi som driftes av Dachshundklubben eller Terrierklubben har erfarne trenere,så hvilket man velger blir hipp som happ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...