Jump to content

duracoat. Matt svart eller digital camo ?


JRT

Duracoat, svart eller digital camo  

26 members have voted

  1. 1. Duracoat, svart eller digital camo

    • matt svart
      12
    • digital camo, norske farger
      6
    • digital camo, jervenduken fjell
      8


Recommended Posts

Hei!

Mossberg pumpehaglen min i synt svart begynner å se litt sliten ut. Etter litt bruk har den fått noen merker etter kvister og stein og slikt. Jeg syns ikke finishen er så særlig bra. Kjøpte den i synt fordi jeg ville ha en hagle som jeg ikke skulle være redd for å få merker på. det er jeg ikke heller, men jeg syns finishen er dårlig. Derfor har jeg svært lyst til å prøve Duracoat.

 

Da dukket det opp noen ideer i hodet mitt. når jeg engang skal til med dette, hvorfor ikke lage et camo mønster? hagla er ikke pen uansett, så camo gjør den ikke værre. Har jeg bruk for det? nei sikkert ikke. skal jeg kammuflere den kan jeg jo bruke tape. Men hadde vært morsomt å prøvd.

 

Det jeg tenkte på var enten forsvaret sine "norske" farger i digital camo. Farger som etter sigende skal være ideel i får fauna.

Eller fjellreven sin fjellkamo farger, i digital. syns det er en finere og mer allround camo, men kanskje litt dårlig i skogen.

Hva synes dere? er det noen av dere som har prøvd noe slikt?

 

blir det noe av dette prosjektet blir det iallefall dokumenetert med bilder her på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...