Jump to content

Pris på rype?


danielomg

Recommended Posts

Du kan sikkert ta mellom 60-80-. pr stk, for heil fugl, men eg anbefaler deg å lage ein skikkelig middag utav dei, det er verdt meir enn pengene du får igjen.. Ryper er noko av det betre som finst i min gane.. :)

 

Flå fuglen, skjær ut bryststykkene, ta vare på 2-3 skrog, beina, lever, hjerte og krås, steik skrogene, krås og beina i ei jerngryte/halvstor kjele med smør/margaring, kutt opp 1 gulerot og 1 liten løk, ha dette oppi og surr med skroget, etter 5 minutter så har du i 0.5-0.7 liter med vann, la det trekke i 20 minutter, så trekker du panna til sides og la det kjølne. Sil av sånn at du sitter med krafta i ein bolle for seg.

Smelt 2 ss med smør/margarin i ei panna du brukte tidligere, la det få litt temperatur, så det blir ein liten brunfarge på smøret, kjør oppi 2 toppa ss med hvetemel, skru ned temperaturen, så blander du dette i panna, så det blir ein lys brunfarge, trekk panna til sides og kjøl ned panna..

 

Så tar du å jevner litt med krafta, visp inn sånn at du ikkje får klumper, før du tar panna på varme, la varme seg opp og spe med krafta, sånn at du ser at det tjukner til, bruk litt ekstra vatn om det blir for tjukk saus.. Ha i følgende :

1 boks kremfløyte

1/2 boks rømme

1 ss knuste einebær/viltkrydder

Litt kverna pepper og salt etter behov, smak deg til.

8-10 sneier gudbrandalsost

2 ss rørte tyttebær/tyttebærsyltetøy

1 ts brunt sukker/vanlig sukker

 

Sett på ein kjele poteter.

Når potetene koker, så tar du fram steikepanna, smelter margarin/smør, strør salt og pepper på bryst stykkene og steiker dei sånn at dei får totalt ca 6-7 minutter på kvar side, pakk dei inn i aluminiumsfolie, etter kvar som dei er ferdig.

 

Server med brokkoli/rosenkål og tyttebær syltetøy inntil.. Det er ein desidert ein av dei betre viltmiddagene eg kan få.. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...