Jump to content

Jaktfall - treg service- FALSK ALARM!


Del

Recommended Posts

Hei,

mottok for ca, to uker siden en pakke fra jaktfall.no, og fant raskt ut at det manglet en caps med myggnett og at jeg hadde mottatt feil kniv, altså en annen vare enn den jeg bestilte, billigere i tillegg. Sendte med en gang en e-post, og fikk ikke svar på tre dager, sendte så neste. Ventet tre dager til, og sente så enda en med en oppsiktsvekkende tittel, og endelig fikk jeg kontakt. Da sa de at de skulle se på saken. Nå, ni dager senere, har jeg ikke hørt noe mer. Det er for dårlig, mener jeg. Det er jo ikke mye som må behandles, jeg skal ha varene jeg har betalt for, men ikke fått, og sende tilbake feil kniv. Jeg synes det ikke er for mye å be om, og i hvert fall ikke noe som trenger å ta så lang tid. Er det flere som har opplevd lignende med jaktfall?

 

Det viste seg at jaktfall leste innlegget over, og deretter sendte de e-post om at de hadde sendt de resterende varene. Det hadde de for øvrig gjort for nesten to uker siden. Det var Posten som hadde rotet bort lappen om ankommet pakke, og dermed ble jeg ikke informert. Med andre ord var det like før pakka ble sendt i retur, så da hadde innlegget over i hvert fall noe for seg...

 

JEG KAN DERMED TRYGT ANBEFALE JAKTFALL.NO, VARENE BLE SENDT SEKS DAGER ETTER FØRSTE REKLAMASJON.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...