Bård 308 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Har da endelig fått skaffet meg dette kameraet som kan festes omtrent over alt. Brukte det for første gang i dag og fikk noen klipp på film i forbinnelse med jakt. Er det noen som vet hvordan eller hvilkelt program man redigerer dette på? har lastet ned contour storyteller, men mann kan ikke akuratt redigere så my der, ser eller ikke ut som om man kan legge sammens klippene slik at det blir en film til slutt....og viss noen vet hvordan man laster det opp på youtube så hadde jeg vært takknemmelig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komoden Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bård 308 Posted September 4, 2011 Author Share Posted September 4, 2011 Takk for den , da har jeg den klar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komoden Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 ang redigering er det litt vanskeligere, når jeg hadde vholder brukte adobe peremiere. Lasta ned fra nettet, ganske omfattende programm. Vvil tro du klarer deg i massevis med feks windows moviemaker. ta noen søk på google og se om du finner et program som folk anbefaler grunnet at det er enkelt. Prøv å last ned det fra feks piratebay. Resten blir prøving og feiling. Bruk youtube mye når du finner programmet du liker for å lære deg det. feks; "how to add soundtrack with windowsmoviemaker" Tror filformatet til contour er .mov jeg konverterte mine til mp4 hvis jeg ikke tar helt feil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts