Jump to content

Revefangst 2011/12


Arne Vegar

Recommended Posts

Det spørs om reven tør seg inn i en så ny bås. Kanskje den mest sultne eller en skabbrev våger seg inn. Det er bra om åtet ligger slik at den ser at det går bra og ta åter som ligger like utenfor åpningene og like innenfor hvis du skjønner. Men kråkene kan spolere litt her. Du får knerte et par og henge dem inn i fella ja. Det at du har bygget båsen på dene tiden av året er en fordel for neste sesong da den vil få tid til å eldes. Kommer nok til å få ungrever i den til høsten.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

der satt den første reven i saksa :D helt ny på dette feltet, men etter en rev og to feilslag, så vet jeg ikke om jeg skal være fornøyd eller ikke.. en ting er sikkert, og det er at kilden skal fikses i sommer slik at det ikke skal bli noen flere feilslag!!! har også endret instillingen på kamera til film, så håper det har skjedd noe mer om når jeg skal inn å se :)

 

m784d2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Grattis!!!!

 

Her har det gått jævlig tregt siden nyttår, kun 3 stk på denne sida av årsskiftet (tror jeg)

Mistenker at reven er mer opptatt av kjæresterier enda, men jeg får tro at jeg kniper et par til før det er over.

 

Ble desverre fri for laksehoder og, og har ikke tro på remediene jeg må ty til, som høns....

 

Funker det like bra med hoder av torsk og sei???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...