Jump to content

Ris og ros om jaktdepotet


marcane

Recommended Posts

Kjøpte en howa hogue 6,5x55 rifle av jaktdepotet i April i år. Denne viste seg å skyte skjevt da prosjektilet tok borti demper på vei ut. Jeg tok kontakt med depotet og de var veldig imøtekommende og sa jeg skulle sende rifla i retur så skulle de fikse opp i saken.

 

Rifla ble sendt inn i juni, og jeg hørte alldri noe mere. Etter en drøy uke tok jeg kontakt for å i det minste høre om rifla var mottatt. Da fikk jeg til svar at det var den og den var på prøveskytingsliste til kvelden etter.

 

Tiden gikk og ingenting skjedde, jeg har sendt noen mailer uten å få svar. Når jeg har ringt har det hver gang vert noen som ikke kjenner til saken jeg har fått snakke med.

 

Nå er det snart 2 mnd siden rifla ble sendt inn, jeg får ikke svar på mail, og når jeg ringer får jeg ikke svar.

 

Nå har jakta begynnt å her sitter jeg uten rifle, og det som verre er at jeg får ikke vite hvordan det ligger an i saken og når jeg kan forvente å få den tilbake.

 

Synest dette er veldig dårlig av en såpass stor og seriøs selger som jaktdepotet!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Huff, kjenner det knyter seg litt når jeg ser slike offentlige klage-tråder som dette. Har selv drevet nettfirma, og vet at det til tider kan være vanskelig å følge opp kunder 110%. Men da dette ikke er en helt ukjent sak når det gjelder Jaktdepotet, så forstår jeg kundenes frustrasjon.

 

Sendte selv epost til Jaktdepotet på søndag, om at jeg ville kjøpe noe, altså ingen klage. Og har ikke fått svar på den eposten heller.

 

Men uansett, mitt råd til deg er: kontakt forbrukerrådet. Dette kunne du gjort for en måned siden og. Forbrukerrådet tar så kontakt med Jaktdepotet, og jeg kan love deg at det blir fart i sakene da.

 

Er du misfornøyd nok, så kan du jo foreslå heving av kjøpet, om de ikke får ut fingern temmelig kjapt!

 

Nå skal det sies at Howa i 6,5x55 har Jaktdepotet hatt problemer med i år. Har selv en helt lik rifle, som og ble kjøpt i april. Denne har matingsproblemer, og det er en til her på forumet som har just samme problemene. Jaktdepotet har UTVILSOMT satt seg på bakbeina i denne saken, og forbrukerrådet vil trolig bli kalt inn i denne saken og. Problemet er at vi jegere ikke klarer oss uten rifla i lengre perioder, slik som sikkert må til for å rette opp i en slik sak. Så derfor er det lite fristende å ta fatt på noe slikt rett før jakta.

Link to comment
Share on other sites

Er det Jaktdepoet i Fauske eller I Drammen dere plages med? Har nylig kjøpt rilfe (howa m 1500 varmint) fra Fauske da dette er nermeste butikk for meg og har problemer med spredning på denne. Skal prøve og skifte kikkertsikte (har fått fortalt at det kan være den som står i spenn) før jeg event. ringer og klager.

Link to comment
Share on other sites

Fredrik: Takk for svar. Ja det satt langt inne og legge det ut her, men er som du sjønner temmelig frustrert.:P Forbrukerrådet blir nok neste ja..

 

Hemil: Dette er jaktdepotet i Drammen..

 

Mvh. Marcus

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Forøvrig Jaktdepotet i Drammen jeg og snakker om. JD i Fauske har jeg kun hørt positivt om.

 

marcane: Jeg ville sendt dem en epost, i dag, hvor du skriver at saken går til forbrukerrådet på f.eks fredag. Så kan de jo få en sjangs til å rydde opp først.

Link to comment
Share on other sites

Møter du opp i butikken personlig med klage objektet med deg, så får du sikkert hjelp med engang. De som har trøbbel med firmaet, er sikkert de som ringer/mailer inntil hoved butikken i Drammen?. Der er d sikkert som vanlig, lite ansatte, og de har sikkert nok å gjøre i butikken, å service kommer i andre rekke. Har erfart dette i andre bransjer også. Butikker selger bra, men glemmer dette med kundeservice, å øke den delen av å drive butikk.

Link to comment
Share on other sites

bruker bare fauske avdelingen nå, super service og gode råd!!.

 

drammen avdelingen har ikke svart på mail noen gang og når man ringer føler man bare at man er en plage som spør dumt... synd det skal være slik får de selger jo mange kanon produkter.

 

men mitt tips blir, bruk fauske avdelinga! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestandig fått god service av jaktdepotet i drammen. Om jeg har sendt e-post, ringt eller vært innom butikken. Sist gang hadde jeg problem med demper/skjev gjenging (gjegningen var ikke foretatt av jaktdepotet), så sendte dem ny demper sporenstraks. No question asked.

Link to comment
Share on other sites

Har handla der et par ganger nå og har handlet på mail begge gangene, har opplevd meget bra service på mail, untatt den siste gangen nå, for da var det LS og det ble vel litt i overkant travelt. Måtte ringe et par turer, var noe usikkerhet blandt noen baser jeg hadde bestilt som han ikke hadde fått forhørt seg om enda. Ringte inn 2. turen og da gikk det normal tid så fikk jeg varene :D

 

Avd. Drammen jeg har handlet hos. Har aldri vært i butikken dems, men om jeg har sjangs kommer jeg til å stikke innom der å!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er stort sett fornøyd (så langt) med servicen i Drammen, men børsa jeg kjøpte på lørdag (Howa Hogue i 6,5x55 med Sonic-45 og Nikko Stirling Diamond 3-12x56, samme børse som trådstarter) skjedde det mye rart med på skytebanen i går...

 

1) Kikkerten løsna, viste seg at skruene ikke var strammet ordentlig til da jeg fikk børsa montert i butikken.. Det var jo 20 bortkasta skudd før jeg oppdaget det (trådkorset stod plutselig i 45 graders vinkel...).

2) Det var umulig å få til en god samling... Tenkte først det var jeg som er fersk og slikt og sikkert bare dårlig til å skyte, men fikk en kar på skytebanen til å skyte et par skudd og det ble ikke bra da heller... Da jeg kom hjem oppdaget jeg noe rart med demperen, modulene ytterst hadde "løsna" litt (men demperen satt godt på løpet da jeg tok den av på banen, så selve demperen hadde ikke løsna), og da jeg tittet på munningen så jeg dette:

 

http://i.imgur.com/69PKp.jpg

 

Viser seg jo at kula har subbet borti... Dro innom jaktdepotet i morges, de virka nesten litt skeptisk til at det var det som hadde skjedd ettersom de mente at det burde vært "mere" av demperen som skulle vært skutt vekk om det var det som var problemet, men de tok inn rifla og sa de skulle prøveskyte den og se hva det kunne være for noe... Håper de ikke bruker så lang tid, jeg trenger å trene før jakta :(

 

Så, ris: Fikk en børse hvor monteringa av montasjene og kikkerten ikke var bra nok, og noe er tydeligvis galt med enten demperen eller gjengingen av løpet

Ros: Hyggelige folk som tar meg på alvor og lover å rydde opp... Får håpe at de gjør det også :)

 

--

Rabagast

Link to comment
Share on other sites

AKKURAT d samme som sjedde med meg, demperen så lik ut, kansje litt mere var skutt bort.. Løpet var også løst i kolben, skruene var ikke stramme nok.. Børsa mi har vert i drammen i 2 mnd., jeg har for lang vei så jeg kan ikke stikke bort å mase.. Har enda ikke fått svar på hva som har skjedd.

 

Bør få rifla ASAP nå dersom jeg skal kunne bruke den til jakta..

 

Marcus

Link to comment
Share on other sites

Syns du burde mase mere! Har du kontakte forbrukerrådet enda? Jeg fikk beskjed om at han skulle prøveskyte den senest tidlig neste uke og ringe meg opp... Blir selvfølgelig litt skeptisk når jeg hører om flere som har hatt akkurat samme problem, for jeg nevnte til de i butikken at jeg hadde lest om nettopp det, mens fyren mente at det var veldig rart fordi han ikke hadde hørt om det problemet før... Blir litt bekymra for at de kanskje ikke egentlig tar det på alvor. :/ Nå er det jo jakt og fiske-dagene i Elverum til helga så det sikkert er litt stress for dem også, men jeg synes ikke det skal gå utover kunder som tross alt har lagt ned ganske mye penger i ei rifle vi har tenkt til å bruke på jakta!

 

marcane, hører gjerne fra deg om hvordan det går... Det jobber ikke så mange på Jaktdepotet at det burde være vanskelig for dem å kunne gi deg et svar på hva som skjer eller når du kan forvente en tilbakemelding, spesielt når det har gått så lang tid. Hvis jeg ikke har hørt noe innen onsdag neste uke så ringer jeg dem og maser, hvis jeg ikke får tak i dem så reiser jeg dit og maser. :-)

 

-- Rabagast

 

Edit: Modererte meg selv og fjernet noen mindre produktive kommentarer.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jaktdepotet er eit kjempefirma å handle hos når allt er bra. Men er det noko som ikkje fungerer så møter du veggen. Min erfaring med dei er kjøp av diverse våpen og dempere.

Men med total ansvarsfraskriving for deira Viking demper som vart levert med feil lobba etter 4 skudd med 30-06 og negative holdning har eg kutta dei ut. Samme type demper med samme feil var det ingen problem med sjølv etter 50 skudd i .308w.

XXL på Gullskogen vert brukt til det eg kjøper av ammo. Og våpen er det andre seriøse forhandlere av i dette landet.

Link to comment
Share on other sites

er det samme som skjedde med børsa mi detta... kjøpte børsa i april på jd i drammen. howa houge 308 med kikkert og demper ferdig montert. dro på skytebanen og fikk ikke noe greie på det.. viste seg at kulene subet i dempern. dro inn til drammen og de så på det og byttet demper med en gang ikke noe prob det... ut på banen igjen og ble fornøyd jeg funket denne gangen.. men kommer hjem og merker at kikkerten er helt løs og ja omtrent alt av skruer på børsa er løse som fy.. alt er løst... begyner jo da å lure litt siden alle har skryti av howa før og nå er vi mange som opplever de samme problemene med disse børsene....

Link to comment
Share on other sites

Er det jeg også tenker... Han jeg var hos på torsdag sa seg enig i at det var dårlig skrudd til på kikkerten min, det var jo en annen (relativt ung fyr) som satt sammen herligheten for meg i butikken. Kommer nok til å be han gå over samtlige skruer og slikt når jeg en gang i verden får den tilbake... :-)

 

Howa har jo bare fått topp anmeldelser i det siste, og da spesielt 6,5x55-utgaven... Så tror neppe det er noe galt med det. Virker mere som om folk sliter med kvaliteten på Sonic-45 demperen, ellers kan det jo være som de sier at demperne er litt for trange så de ikke kompenserer for at borringa ikke alltid er helt sentrert i løpet...

Link to comment
Share on other sites

Har handlet der flere ganger:

- Topp service og bra kunnskapsnivå i butikken

- Bra produkter

- Veldig imøtekommende svar ved reklamasjon

 

MEN:

 

- Ingenting skjer... har vel ventet halvannet år nå på nytt sluttstykke de lovet å skaffe som erstatning for et som fikk skade av ammo kjøpt samme sted

Mister desverre lysten til å handle et sted der du ikke kan forvente profesjonell oppføling ved reklamasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Rabagast:

 

Jeg fikk tak i en på jaktdepotet i går, han sa at rifla mi sto i hylla og såg ferdig ut, men han visste ikke sikkert fordi de som hadde med rifla og gjøre var på den messa i Elverum.. Derfor fikk jeg beskjed om å ringe opp på mandag.

 

Dersom rifla er ferdig har jeg jo kjangs til å få skutt den inn og ta skyteprøven før jakta, hvis ikke må jeg prøve å låne børse! :x

 

Hørest ut som jeg å deg har akkurat samme problemet, og mange andre lignende problem.. Kan de faen ikke skru fast skruene i børsene de sender ut?!? Jeg brukte sikkert 50 skudd før jeg fannt ut at børsa skjøt i vinkel, det koster jo tross alt litt penger det også..

 

Dersom jeg ikke har fått en avklaring iløpet av mandag tar jeg kontakt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du sier det er rimelig elementært... Hvem skal fortelle nye jegere alt dette da? Det var ikke en del av jegerprøvepensumet i hvert fall. Jeg visste at det var lurt å pusse rifla, så jeg pusset den ganske grundig før jeg tok den med på banen, men jeg stod jo og så på at han monterte rifla i butikken (satt på stokk, montasje og kikkert) og regnet jo dermed med at han gjorde en skikkelig jobb! Han gav meg jo til og med råd for hvor hardt jeg burde skru til skruene (ikke for hardt, osv) hvis jeg noensinne kom til å ta av kikkerten. Han smurte tilogmed skruene inn med klister (han anbefalte ikke LocTite). Når det da løsner, så nekter jeg å ta på meg skyld for at *jeg* ikke har gått over skruene når det er mindre enn ei uke fra jeg får børsa til jeg tar den med på banen. Jeg kommer definitivt til å gjøre det neste gang, og sikkert gangen etter det og etter det bare for å være sikker, men hvis dette er så "elementært" som du sier så mener jeg definitivt at butikken burde opplyse om det når du kjøper rifle, spesielt når man sier ifra at det er første riflekjøpet man gjør...

 

marcane: Så bra da, får håpe du får tilbake rifla di snart... Er uansett interessert i å høre fra deg om du er fornøyd når du først har fått den tilbake! Det kan jo være de rett og slett har hatt litt u-tur i det siste... De jeg har snakket med som har handlet på Jaktdepotet (og som sendte meg dit til å begynne med) har jo bare gode erfaringer, og jeg skulle tru at ordet ville spredt seg raskt blant jegere dersom de var så useriøse som du og jeg frykter nå... At ting tar tid i våpen/børsemakerbransjen er visst ikke så uvanlig ifølge flere jeg har snakket med...

 

-- Rabagast

Link to comment
Share on other sites

Faktisk så løsna kikkerten på rifla jeg kjøpte derfra å ;) Kom hjem etter en kveld på bana og kikkerten kunne flyttes at og fram i montasjene.. Nå har jeg ny kikkert og har gjort og kommer til å sjekke og skru igjen montasjene etter hver gang jeg har brukt den. Er forjævlig om jeg kaster bort en skuddsjangse på en rev f.eks pga kikkerten løsner, altså montasjene.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig det der... Jeg fikk jo Leupold-montasjer og greier, det skal jo være kvalitet... Hvilke montasjer har du? Jeg har samme kikkert som du har i signaturen din forøvrig...

 

Er da vel ikke normalt at dette skal løsne? Burde jo sitte ganske godt på dette, er ikke akkurat mye rekyl å snakke om verken i 6,5 eller 308, og i hvert fall ikke med demper...

Link to comment
Share on other sites

Når dette skjedde var det en bushnell trophy xlt 3-9x40. Nå har jeg 3-12x56. Så langt fornøyd med den.

Tror det er ganske normalt å sjekke montasjene etter hver gang det har blitt avfyrt skudd med den.

De montasjene som var før, var nok noe alu dritt. Nå har jeg leupold stål så.

Link to comment
Share on other sites

Du sier det er rimelig elementært... Hvem skal fortelle nye jegere alt dette da? Det var ikke en del av jegerprøvepensumet i hvert fall.

 

 

Står ihvertfall i min 20 år gamle "ABC for jegerprøven" at det før skyting er lurt å sjekke skruer og slikt :)

Men er igrunnen enig i at et kikkertsikte ikke skal løsne sånn av seg selv; på den annen side-når en trekker til skikkelig, gjerne med litt harpiks eller lim på gjenger og mellom ringer og rør blir det merker; og gjett hva-da også klager folk.

Link to comment
Share on other sites

Hehe... Folk finner alltids noe å klage på ;-) Jeg er (i hvert fall foreløpig) av den oppfatningen at viltet neppe blir særlig skuffa om jeg har noen merker på kikkerten min, jeg vil heller at ting sitter skikkelig så jeg slipper å drasse med meg verktøy på jakt for å være sikker på å treffe det jeg sikter på. Jeg vil jo selvfølgelig at ting skal se så bra ut som mulig, men ikke på bekostning av at det sitter ordentlig..

 

Jeg synes uansett det er litt rart at skruene til ringene løsnet (for det gjorde de... jeg kunne nesten ha skrudd dem videre opp med neglen sånn som det var etter 20 skudd, og kikkerten hadde forskjøvet seg 45 grader mot venstre), for kikkerten satt jo godt nok til at jeg ikke oppdaget det før jeg hadde skutt 20 skudd.

Link to comment
Share on other sites

Resturant kjeden "egon" har ett mantra: Har du ris si det til oss, har du ros si det til alle.

 

Har du problemer med en forhandler la dem få vite det. Vær streng og still store krav og gi dem en kjangs til å få ordne opp.

En fjær blir fort til ti høns på ett forum som dette.

 

Jeg sier ikke dette fordi jeg aksepterer dårlig arbeid hos en forhandler som SKAL kunne sitt fag. Men det er fortsatt mennesker som jobber der, mennesker gjør feil noen ganger. Og de bør få en kjangs til å ordne opp.

 

Jeg jobber i ett service yrke for en forhandler som har langt ferre misfornøyde kunder enn alle våre kunkurrenter. Men også vi har noen misfornøyde kunder.

For hver kunde som klager er det 10 kunder som er misfornøyde uten å klage! Hvordan kan da forhandleren ordne opp og bli bedre?

Klaging hjelper ingenting med minde du klager til de ansvarlige.

(Og nei jeg er ikke involvert i våpen bransjen)

Link to comment
Share on other sites

Resturant kjeden "egon" har ett mantra: Har du ris si det til oss, har du ros si det til alle.

 

Har du problemer med en forhandler la dem få vite det. Vær streng og still store krav og gi dem en kjangs til å få ordne opp.

En fjær blir fort til ti høns på ett forum som dette.

 

 

Følte jeg måtte svare litt på denne, for her ligger det et lite prinsipp bak...

 

En fjær blir fort til ti høns på et nettforum, det har du rett i. Man hører sjeldnere fra de som er fornøyd enn de som har noe å klage på (kanskje ett unntak her, sjekk Howa-klubb tråden hvor de fleste virker fornøyde, og meg bekjent er det vel bare to butikker i Norge som selger Howa...?), og nordmenn er generelt veldig moderate i sine uttalelser når det gjelder det meste (vi er for dårlige til å gi både ris og ros her i landet). Når det er sagt, så synes jeg Egons mantra utelukkende tjener Egon. Det er viktig for forbrukere å kunne gjøre et opplyst valg av leverandør av produktene vi kjøper, og da er det faktisk viktig at flere enn Egon får vite det når man er misfornøyd.

 

Dersom det ikke er en gjennomgående dårlig bedrift med dårlig mat og service, så ville de vel heller ikke blitt så store og fått flere tilbakevendende kunder (dårlig eksempel egentlig, for jeg kan ikke fordra Egon.. Dyrt og dårlig. Men poenget er det samme)? Jeg finner 95% skryt av Jaktdepotet når jeg utfører søk på nettet, og jeg hører utelukkende positive lovord om butikken av bekjente, så jeg velger naturligvis å ikke forhåndsdømme dem før de har fått en sjans til å rydde opp. Jeg tror og håper på at alt vil være i orden i løpet av neste uke, og er det det, så skal jeg definitivt rose dem her på forumet! Så langt er det utelukkende min egen bekymring og utålmodighet som har malt Fanden på veggen, men det er klart man blir skuffet når man har kjøpt sin første rifle for en halv månedslønn og deretter oppdager at det er opptil flere feil... Får jeg den derimot tilbake i løpet av neste uke er forsåvidt ingen skade skjedd for min del.

 

Dersom de derimot ikke holder det de lover, så kommer jeg nok til å fortelle om dette her også. Det blir nødvendigvis kun *min* side av historien, og det er noe enhver kritisk leser bør ha i bakhodet når man leser om både positive og negative erfaringer. Jeg har selv jobbet med kundeservice (for en del år siden) og vet hvor sprikende forklaringer fra to hold kan være og hvor lett folk velger å overse eller utelate viktige detaljer fra historien sin for å fremstå som mer troverdig, men det er summen av den generelle oppfatningen av en leverandør som gjerne bestemmer suksessen, og hvis alle som opplever dårlig/manglende service holder kjeft om det til andre enn butikken, så kan de jo bare fortsette å være dårlige uten at det har noen konsekvens for dem... Det er det veldig få forbrukere som er tjent med :-)

 

Den gjennomgående oppfatningen er at Jaktdepotet er en seriøs bedrift som leverer gode produkter. At de kanskje har litt å gå på når det kommer til å skru til skruer på rifler og svare på mail og telefon, så er det en tilbakemelding man kan gi dem på en hyggelig måte dersom man ellers får god service.

Link to comment
Share on other sites

Når man venter år og dag på respons og leveranser og ikke kommer noen vei etter flere purringer, synes jeg det er greit å dele erfaringen, slik at andre også er obs på dette. De har hatt god mulighet til selv å ta tak før det kommer ut på dette forumet. Og som jeg skrev, en god service-opplevelse når en har kontakt, men ingenting skjer. Mulig det bare er rot og ikke dårlig vilje, men likevel...

Link to comment
Share on other sites

Nå har det jo seg sånn at jeg har latt bedriften få en kjangs til å rydde opp, LENGE. Var jo ikke akkurat det første jeg gjorde å poste det her, de har hatt rifla i 2 mnd. nå.. Dersom ingen klager, blir heller ingenting bedre!

 

Når det er sagt fikk jeg mail fra sjefen sjøl der borte i går, og han låvet å se på saken så snart han kom på jobb neste uke. Så det er jo positivt, så da får vi håpe på at ting ordner seg før jakta.:)

 

Marcus

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke helt hvordan folk kan la det gå så lang tid før de tar saken videre... Om jeg hadde vært nødt til å vente lengre enn et par uker uten å få en veldig god begrunnelse for det, så hadde jeg da vitterlig gått videre med saken. Bl.a. skal vesentlige feil som oppstår med et produkt innen 6 måneder fra du kjøpte det kunne kreves omlevert (altså at du får nytt tilsvarende produkt), spesielt om rettetiden er mer enn 2 uker.

Link to comment
Share on other sites

Hvor ble det av grevlingens post hvor han henviste til div forbrukersaker?Hvor ble det av grevlingens post hvor han henviste til div forbrukersaker?

 

 

Moderator fjernet den da han mente at objektive rettskraftige dommer i forbrukertvistutvalget svertet Jaktepotet AS og eier 100% Idar Holm. Skulle tro at dette var mere riktig enn ros/ris uten vurdering.

 

Men du kan søke selv på saker der: søk eksempelvis på hagle og kikkertsikte :D:D så ser man kanskje noe om moral som næringsdrivende :D

 

http://www.forbrukertvistutvalget.no/xp/pub/hoved/forside/489332

Link to comment
Share on other sites

Jeg finner det meget tvilsomt at linker til saker fra Forbrukertvistutvalget blir moderert bort. Dette er jo dommer, og ikke noe form for synsing... :forvirra:

 

Kunne umulig vært mer enig! Da jeg tidligere selv har vært selvstendig næringsdrivende, med butikk, så vet jeg og litt gangen i dette. Og for å ende opp med en slik "dom", skal det litt til. Og i allefall når det er flere.

 

Stiller meg og kritisk til at dette ble moderert vekk, og syns moderator som har gjort det, bør komme med en omentrentlig forklaring på hvorfor. For oss lekmenn, så kan man umiddelbart tenke at det har noe med den store blå logoen som er rett under kammeret-logoen å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Moderator gjorde dette etter at han spurte meg om saken, dette er ein tråd om ros og ris til jaktdepotet, la den bli med det, ikkje ein heng ut tråd og vask mest mulig skittentøyvask.. Dei dokumentene som Grevling1 referete til er offentlige dokumenter, søk og du skal finne.. Men la denne tråden være ein tråd der brukere deler sine erfaringer, ellers så er levetida på den meget begrensa...

Link to comment
Share on other sites

Personlig så syns jeg dere i moderatorkorpset knebler så mange fullt akseptable/berettigede innlegg, kommentarer, innspill osv at jeg ikke gidder å bidra med noe mer her inne lenger.

 

Det blir omtrent som statsministeren: Her blir det MER demokrati, MER åpenhet, MER toleranse osv osv....Yeah - right!

Link to comment
Share on other sites

Ja verden er er ein underlig plass Longrange.. Denne tråden har fått lov å gå, enn så lenge, fordi den skal la brukerene komme med sine erfaringer ang Jaktdepotet.. Allerede når denne tråden starta, så visste eg korleis den kom til å bli, så for å sei det sånn.. Det går som regel bra kanskje 1 eller 2 sider, så begynner ting å skje, då er det ikkje lenger berre å dele erfaringer, då skal faktisk forhandleren trekkes ned i gjørma. Det var ikkje intensjonen vår med å la tråden få leve, take it or leave it, men spre dritt ein annen plass..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...