Jump to content

KAMMERTREFF I SØR!!! (fredag 25 juli)


Ulven

Recommended Posts

Jeg og min elskede, er på "the southern Norway tour" i dette tidsrommet, så kaaaaaanskje det passer at vi setter på varselblinkeren og kommer innom en tur. Men det er yyyyyderst tvilsomt så ikke regn med det. Kommer vi så kommer vi! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fatter, du kan jo ta med deg litt av den medisinen dere produserer i dine trakter? Den er jo helt genial mot tannverk, i tillegg til å fjerne alle form for sans og samlig i tillegg til en hver form for selvbeherskelse :)

 

Da kan alle med litt sykdom og verk unnskylde seg med at turen har en helseoppbyggende årsak :D

Link to comment
Share on other sites

Nå gleder jeg meg i hvertfall til i morgen :D

Sliter litt med barnevakt dessverre, så mulig at jeg kommer alene, evt at fruen og mini blir med en liten tur fra starten av.

 

Kom hjem fra sjøen sent i går kveld, så nå var det godt med litt fast grunn under føttene igjen.

:D

Link to comment
Share on other sites

Da var kvelden over.

 

Må bare takke alle som kom, var veldig koselig (selv om vi alle var skjønt enige om at det kunne vært noen fler)

Må spesielt takke de som som kom langveisfra, kjempe at dere tok dere turen.

 

Det var ALT for mye mat, og ALT for god mat... var utrolig koselig på løa og betjeningen var helt topp.

 

Fattern kommer nok med bilder så fort han får netttilgang, kjempe at du fiksa dette for oss fattern!

 

Håper på en gjentakelse i løpet av høstsesongen!

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig å møte dere jeg traff i går...måtte gå desverre veldig tidlig da vi ikke hadde noe barnevakt til lille-Ulvejenta. Håper det blir flere treff og får anledning å være med. Hørte av min kjære samboer at det var mye god mat. Gleder meg å se bilder selv!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

G9S72936.jpg

Velkommen til Løa i Vennesla. Et flott anlegg for vårt lille sørlandstreff.

fra venstre: Micro, Tord, Catrine og MrMju

 

G9S72937a.jpg

Øl og kammerprat om jakt og våpen, sørget for en god stemning rundt bordene.

G9S72947.jpg

Initiativtaker Ulven så ut til å trives i den flotte sørlandssommeren.

G9S72951a.jpg

Et herlig matbord som innbød til den orgien, ventet oss etter hvert.Ulven bar navnet med rette, og var først i køen, :D Deretter MrMju, som hadde tatt turen helt fra Stord.Tord, Catrine og Micro følger deretter.Baktroppen ble dannet av Karsten til venstre, forøvrig en god venn av undertegnede, og bakerst Tjoms.

G9S72953a.jpg

Tord kan nesten ikke vente på å få ta for seg av herlighetene. :D og de var det mange av.

G9S72956.jpg

Micro, Karsten og Tjoms klar for første runde. (det ble mange flere) for mat var det i overflod.

G9S72957.jpg

Her er grillet scampi, spesiallagde NYDELIGE pølse, okse ytrefilet med bacon tror jeg, marinerte benløse nakkekotteletter, samt svin indrefilet. I tillegg var det også kylling av diverse varianter. Enda var det vist flere retter, men de har jeg glemt. Resten tror jeg bildene får prøve å formidle. Iallefall en stor takk til Ulven som dro dette i gang, og en kjempetakk til vertskapet på Løa, som laget dette til en kjempekveld for de av oss som møtte opp.

Til alle dere som SA dere skulle komme, men uteble :oops: , dere kan bare angre dere. :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

å dææææven, har du brukt vidvinkel på nesa mi? hehehhe.. skikkelig nærbilde også da.. hehe..

Jaja, nå kan dere andre se all den deilige maten dere gikk glipp av, vi spiste til vi lå i hver vår krok og ropte på elgen (nesten).. var mett til langt på neste dag.

Også så hyggelige folk og betjening a gitt..

 

Gleder meg allerede til neste treffet :D

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

jeg drar opp denne tråden fra i fjor, hva tenker dere, skal vi prøve oss på en liten sommerfest i år og? jeg fikk riktig nok ikke mulighet å være med på den i fjor.

 

tørr jeg foreslå 25 juli?

 

hvor mye vi gjør av dette er jo litt med interessen og slikt da, men en grillkveld må da være fult mulig...

Link to comment
Share on other sites

Æ æ gem. Tør jeg foreslå midt mellom meg og deg. Da havner vi ca på Ogge Gjesteheim. Vet vi kan ordne oss ei grei pakke der hvis vi vil. Må ha ett lite forbehold om at vi er bortreist da ikke ferien er helt spikra ennå.

Link to comment
Share on other sites

for min del høres ikke ogge gjesteheim ut som noe dumt alternativ, men dersom vi tenker å få med oss noen av disse byfolka så sliter vi vel litt der etter som at de kanskje ikke vet hvor det er en gang, hehe...

 

får se litt hva oppslutning det blir, blir vi ikke så mange så kan vi jo bare fyre i en grill hjemme hos noen. for min del så er det vel bare helga 24-26 juli som er aktuell hvis vi ikke skal ha det midt i uka.

 

Noen flere som er klar for ett sommertreff?

Link to comment
Share on other sites

noe seriøst forslag til hvor vi kan ha det? og hvordan opplegg? ideelt sett skulle vi vel hatt det på dagtid ett sted hvor vi kan skyte og grille, ja og kanskje bade? klart en anenn mulighet er å legge det litt seinere på dagen og bytte ut skytinga med drikking, men jeg stemmer nå for skyting dersom vi bare finner en passe plass til det...

Link to comment
Share on other sites

Med skyting inne i bildet blir det jo straks litt verre å finne ett sted hvor vi i tillegg til grille kan bade, men hva med oppe på senumstad der Ole? (Er jo ikke sikkert han går med på det, men er et forslag) Da kan en jo bade i elva også.

 

jeg var og inne på tanken der ja, men nå er jo dyrene på beite så den banen er "stengt" inntil dyrene skal inn igjen...

 

prøver å finne en annen "bane" hvor vi kan skyte fritt hele året...

 

men ja, det kunne vært ett bra alternativ det da.

 

kunne jo skutt på fjermedal, men så er det dette med bål i skogen på sommeren som utgår.

 

men imenes banen kunne kanskje vært ett alternativ?

Link to comment
Share on other sites

kunne jo skutt på fjermedal, men så er det dette med bål i skogen på sommeren som utgår.

 

men imenes banen kunne kanskje vært ett alternativ?

 

Hva om vi ordner med grill i stedet for bål? Da burde det vel ikke være umulig?

Tenkte på imenesbanen selv, så vi kan jo høre med dem. Men er litt usikker på lurt det er å bade i det vannet som er der, mener en av disse gamle kallene som leder skytebanen sa det var fredet eller noe slikt (Noen som vet?).

Link to comment
Share on other sites

tror nok vi skal prøve oss på litt mer siviliserte steder enn fjermedal om vi skal ha noe sommertreff... og litt mer sentrale strøk om vi skal prøve å samle flest mulig.

 

men så er det dette med juli og ferie da, det er kanskje ikke den tidne av året som er lettest for folk å få gjennom søknad hos ØHK om å sette av en dag/helg til slikt da. får se litt hva interessen blir, dersom det ikke blir så mange kan vi jo ta salongskyting på skiskytterbanen på birkeland og så grille nede ved flaksvann...

Link to comment
Share on other sites

dersom det ikke blir så mange kan vi jo ta salongskyting på skiskytterbanen på birkeland og så grille nede ved flaksvann...

 

Det er jo også en mulighet, rett ved skiskytebanen så er det en hengebru og rett ved den er det en "gapahauk" med grill og relativ god plass. Den er jo mulig å bruke om det er noe interesse for det.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...