Jump to content

KAMMERTREFF I SØR!!! (fredag 25 juli)


Ulven

Recommended Posts

Hei,

 

Vi har på chat'en pratet litt om et sørlandstreff i regi av kammeret.

 

Vi er har booket 'løa' som ligger like ved vennesla. (12-15km nord for kr.sand)

Her er det god mat og muligheter for voksen brus også.

Stedet er en idyllisk plass, og er det sol og fint kan vi kanskje sitte ute på plenen og få grillet god mat eller noe..

Det renner en flott lakse elv rett ved siden av, og det jobbes med å få til mulighet for å prøve fiskelykken der.

 

Vi griller utrolig mye god mat. Indrefilet,svinenakke hel entrecote, spesialpølser....med alt av tilbehør., til en pris av 295 pr person.

Det vil ikke bli noen påmelding eller forhåndsbetaling. Det er derfor bare å møte opp på Løa fredagskveld fra kl. 18.

 

Foreløpig kommer:

 

- Ulven

- Ulvejenta

- Tord

- Catrine

- Fattern

- Micro

- Daywalker

- fjompen

- kjeg1 (med litt planlegging tenker jeg hehe)

- .475 a&m

- Nemi

- Doc Holliday

 

men det er plass til mange fler

 

Om dere har lyst til å fiske kan dere gjøre det om dere har bet fiskeriavgift. Fiskekort for en dag koster ca 150 kr o g de tar mye laks for tiden,de tok nettopp en rett med restauranten på over 12 kgl.....Det hadde kanskje vært fint å grille fangsten da?

 

Når det gjelder overnatting, så er det jo en stor gressmatte dette, og vi friluftsfolk er jo vandt til å sove i naturen, ta med telt f.eks?

Alternativt kunne de som skal til byen (kr.sand) kanskje spleise på en maxi taxi eller noe slikt? (ca 12-15 km inn til byen)

 

Her er det ment: http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=4&companies=&imgt=&id=c_Z001GGAU&n=58.2505634039566&s=58.2468277960434&e=7.95879650170885&w=7.94879649829115&zoom=3&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0

 

Husk å være tidlig ute med å booke hotell osv.. :D

Vi håper så mange som mulig tar seg tid/mulighet til å komme, det blir en hyggelig kveld i godt samvær.

 

:D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Nå er det vel nesten klin umulig å finne en helg som passer for alle kanskje.. for alle har hver sine planer..

Helgen etter er vist ikke Fattern her osv, og helgen før er vi bortreist.

 

Jeg syns vi bør la datoen stå, også ser vi om en uke hvor mange som det passer for denne helgen, blir det få, så får vi forsøke med et par alternativer, men da blir det etter ferie osv.

 

skal vi først forsøke denne dagen også se hvor mange vi evt. blir? :?:

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Nå begynner ting å ta form her, og nå trenger vi bare dere som vil være med. Dette er billig morro, og mye god mat. Vi trenger 20 påmeldte for å få dette til.

Det blir et treff med god mat, og mye hygge.

 

Siterer mail fra Løa:

 

Grilling på idylliske Gunnufs plass innkl lokale,sevitører,dekking og hel gris og annen grillmat

pris pr pers ved 20 personer 495,- Drikke kommer utenom....

Uten helgrillet gris kan vi klare et kjempearrangement alikevel men til en pris av 295 pr person.

Da griller vi utrolig mye god mat Indrefilet,svinenakke hel entrecote, spesialpølser....med alt av tilbehør.

 

Om dere har lyst til å fiske kan dere gjøre det om dere har bet fiskeriavgift. Fiskekort for en dag koster ca 150 kr o g de tar mye laks for tiden,de tok nettopp en rett med restauranten på over 12 kgl.....Det hadde kanskje vært fint å grille fangsten da?

Gleder meg til å høre fra deg og jeg skal garantere at dere vil få en minnerik kveld hos oss her på Løa

 

Vi er 10 stk deltakere nå, men klarer vi å få 10 stk til for å spise og kose seg med oss?

 

Vi må i tilfelle få til en form for bindene påmelding/innbetaling. Kom med synspunkter på dette snarest, da vi må foreta en bestilling.

 

Når det gjelder overnatting, så er det jo en stor gressmatte dette, og vi friluftsfolk er jo vandt til å sove i naturen, ta med telt f.eks?

Alternativt kunne de som skal til byen (kr.sand) kanskje spleise på en maxi taxi eller noe slikt? (ca 12-15 km inn til byen)

 

Hva mener dere?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Høres bra ut det.

 

Er løa fastsatt? er det avklart at vi kan være der?

Er det stol og bord til alle man på plassen?

Det viktigste er vel å få fastsatt hvor vi skal være da noen kommer langveis fra. Og har man stedet er ikke resten så vanskelig. Mat og drikke klarer man alltids å få dratt i land.. :)

Link to comment
Share on other sites

Hei :)

 

Hvor klart er dette? Hvem kommer helt sikkert? Hvem gjør hva? Er det noe jeg kan gjøre?

 

Kunne det vært en ide å få klargjort hvem som kommer helt sikkert, og hvordan kvelden skal se ut? Når skal vi starte kvelden osv.

 

Så vi får noen kalde fakta på bordet, og faktisk får Løa. Om det er det vi er enige om?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sjekket med Løa, og den siden er ok. Jeg har også undersøkt litt, ettersom jeg har noen kontakter der, og venter på et svar fra driveren anngående eventuell bespisning. Så snart jeg vet noe mere, kommer jeg tilbake med orientering.

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg endelig fått en pris på bordet. Jeg legger ut svaret fra Løa i sin helhet her:

Grilling på idylliske Gunnufs plass innkl lokale,sevitører,dekking og hel gris og annen grillmat

pris pr pers ved 20 personer 495,- Drikke kommer utenom....

Uten helgrillet gris kan vi klare et kjempearrangement alikevel men til en pris av 295 pr person.

Da griller vi utrolig mye god mat Indrefilet,svinenakke hel entrecote, spesialpølser....med alt av tilbehør.

 

Om dere har lyst til å fiske kan dere gjøre det om dere har bet fiskeriavgift. Fiskekort for en dag koster ca 150 kr o g de tar mye laks for tiden,de tok nettopp en rett med restauranten på over 12 kgl.....Det hadde kanskje vært fint å grille fangsten da?

Gleder meg til å høre fra deg og jeg skal garantere at dere vil få en minnerik kveld hos oss her på Løa

 

Det som er spørsmålet nå er om vi greier å få til 20 deltakere? Foreløbig er vi 10 etter det jeg kan se.

Vi må i tilfelle få til en form for bindene påmelding/innbetaling. Kom med synspunkter på dette snarest, da vi må foreta en bestilling.

Link to comment
Share on other sites

Det som er spørsmålet nå er om vi greier å få til 20 deltakere? Foreløbig er vi 10 etter det jeg kan se.

Vi må i tilfelle få til en form for bindene påmelding/innbetaling. Kom med synspunkter på dette snarest, da vi må foreta en bestilling.

 

20stk kan bli litt for mange å håpe på, men som du sier - vi MÅ ha bindende påmelding.

Hvem skal ta betalingen? Oprette egen konto?

Link to comment
Share on other sites

Godt jobba fatteren. hørtes jo helt knall ut det. Men vi mangler vel personer for dette.. for å klare minst 20 måtte en vel ha prøvd på 25 påmeldte? Er jo sansynlig med litt frafall på slike tilstellninger.

 

Her må det vel tas en sjefsavgjørelse av en eller annen form for "sjef"?

Link to comment
Share on other sites

Ville jo vært kjedelig om Cat, du, Ulven og jeg ble sittende med en 1/4 gris hver. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Men fra spøk til revolver: Dere som vet hvem som er sørlendinger, kunne jo ta en "ververunde". det er utrolig hva som hjelper når man får et spark i rævva :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, yepps, vi kjenner de fleste sørlendinger, så vi ordner det.. hehe.. vel.. fra spøk til revolver..

Hvor mange av dere som kommer har med seg partner, venn, venninne, elsker, elskerinne, osv osv..

Hvis vi 10 tar med oss en, to, eller tre stk venner, så blir antallet raskt høyere.

Kan dere som har meldt dere på legge inn svar på hvor mange dere blir?

 

Siste frist for påmelding til treffet er tirsdag 15 juli, er vi mindre enn 10 stk bekreftede påmeldte, så dropper vi det og da kan vi heller bare møtes på en pub i byen og ta det der i fra.

Er det over 10, så kan vi vurdere det andre forslaget til 295 pr pers.

Blir vi over 20 stk, så går vi for forslaget om grisen osv.

Nå har dere frem til 15 juli med å få med en venn eller to.

 

Selv blir vi 2 stk.. hvor mange blir du/dere?

Link to comment
Share on other sites

Ok, da er loddet kastet, og beslutningen klar.

Det blir kammertreff i sør, på Løa. Fredag 25. juli fra kl. 18.00

Da griller vi utrolig mye god mat. Indrefilet,svinenakke hel entrecote, spesialpølser....med alt av tilbehør., til en pris av 295 pr person.

Det vil ikke bli noen påmelding eller forhåndsbetaling. Det er derfor bare å møte opp på Løa fredagskveld fra kl. 18.

 

Foreløpig kommer:

 

- Ulven

- Ulvejenta

- Tord

- Catrine

- Fattern

- Micro

- Daywalker

- fjompen

- kjeg1 (med litt planlegging tenker jeg hehe)

- .475 a&m

- Nemi

- Doc Holliday

 

men det er plass til mange fler :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...