Jonas Huser Posted July 31, 2011 Posted July 31, 2011 Hei! Jeg har nå skutt med en 391 Urika 2 Beretta i 1 1/2 år nå, jeg føler det at jeg har vokst litt i ifra børsa i det siste. Jeg var på NM i Figursti idag og det gikk dålig, jeg føler at armene ikke har noe så bra kontroll på denne lenger. Så det jeg lurer på er om noen har noen gode anbefalninger på gode børser som både fungerer på både figurjakt, trap og jakt. Har egentlig veldig lyst på en over og under med utskiftbare choker og en avtrekker. Jeg vil helst ha en Beretta siden jeg har vært fornøyd med merket tidligere. Prisklassen burde egentlig ikke være høyere enn 20.000,-. Vurderer både brukt og ny. Takk på Forhånd
S.Arnesen Posted August 2, 2011 Posted August 2, 2011 ja man får mange gode beretta'er til 20 000 om man følger med på finn.no og her på kammeret Er kanskje bare jeg som er rar, men er det ikke dumt å begrense seg til kun ett merke? Ser på finn.no nesten vær dag, og det ligger MYE fint der som ikke det står beretta på også
Recommended Posts