isagang Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Halloen, jegera! Rifla ska straks i hus! Hadde egentli bestemt meg for ei sako finnlight, men blei annbefalt browning a-bolt i staden. og nå kom eg over Steyr prohunter...... [ dilemma ] -Er det nokon som har erfaringar med denne rifla? -Høyrde at det var eit eller anna kluss me sikringa, eller? -Korleis er stokken, i forhald til browning og sako sin? -RUSTFRI eller rustfri..?? Takk for di meining!
hjortefot.com Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Hei, har ei slik rifle (men i 30.06) og er kjempefornøyd med den Sikringen er genial, avtrekket er nydelig, og presisjonen upåklagelig. http://hjortefot.wordpress.com/2011/07/16/jaktrifle-vurderes-solgt/ Hvor kom du over Steyr Prohunter?
isagang Posted July 28, 2011 Author Posted July 28, 2011 Jaktdepoet... er di rustfri? eller mountain?
riflejakt Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Korfor gå vekk i fra finnlight ? Eg har diverse i våpenskapet som røssler, sauer og sako Men sako'en er alltid førstevalget
isagang Posted July 28, 2011 Author Posted July 28, 2011 Går ikkje vekk fra den.... ville berre vite litt meri om steyren! fant ikkje so mykje på google;)
hjortefot.com Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Den heter vel Prohunter Mountain, og har ikke rustfritt løp. Eneste ulempen med min er vekten, litt for lett til 30.06, sparker mer enn ønskelig uten demper.
Recommended Posts