skoging Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 nokon som har erfaring med denne bergans hein 2 sekken ? ser den er til personer på 190 cm lengde og jeg er 193 cm . korleis er kvaliteten på denne sekken ? er sekken vann tett . fungere dette fugle nette som følger med sekken ? skal bruke sekken til rype og storfugel jakt . ønsker gjerne¨å høyre deres erfaring me denne sekken
10,15mm Jarmann Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Hei ! Har også forrige model som jeg benyttet uner (nesten) hele jakten, meget fornøyd. Prøvde også Norrøna Røros 35 l, men den benyttes nå kun til tur bruk. Noen som vet hva som er forskjellen på den nye og gamle hein modellen ?
jansk Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Vet ikke hvor nyttig det er, men jeg har også første utgaven. Bruker den i skogen, men den blir for liten på fjellet (med det ekstra utstyret som må med). Elsker sekken, men den er dessverre noen få liter for liten når jeg skal ha med vannflaske, brenner, mat, småstæsj, førstehjelp og varm genser. God å bære og bråker lite.
jaktmarius Posted July 29, 2011 Posted July 29, 2011 Jeg har også forrige modell. Jeg er, som de andre her, kjempefornøyd. Eneste jeg har å utsette på forrige modell er hoftebelte, men det ser ut til å ha blitt forbedret på Hein II, og rygglengde da jeg virker å være litt for liten for det meste som lages for voksne nordmenn. Er det samme rypenett som på min burde du ikke finne noe å utsette på det. Angående plassmangel har jeg ikke noe problem med å trøkke nedi førstehjelpsveske, brenner, vannflaske, termos, mat, småstæsj og varm genser(men som sagt er jeg jo litt liten, så kanskje genseren og maten ikke tar så stor plass som hos andre )
Recommended Posts