EAOGNR Posted July 25, 2011 Posted July 25, 2011 Hm hva mener dere om denne saken? http://www.adressa.no/sport/article1667157.ece?index=20 Jeg mener ihvertfall at idrett ikke har noe med terrorangrepet, og mener også det er bra at ting ikke blir avlyst. Det er om og komme i en normal modus igjen.
Øyvind Johansen Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 (edited) Lettvint å si det skulle vært avlyst, men det er jo lissom ikke så enkelt å flytte et NM sånn på sparket.. Det er masse planlegging som ligger bak, og noen hundre mennesker har planlagt å bruke ei uke av ferien sin på arrangementet..... I tillegg hadde det jo blitt et økonomisk tap for klubbene, og vi vet jo alle at det ikke er lett å drive en klubb økonomisk... Med all respekt, jeg syns ikke det hadde vært riktig å avlyse Edited July 28, 2011 by Guest
nhd Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Et NM i pistol kan ikke utsettes. I valget mellom å arrangere eller avlyse, synes jeg at en har tatt et klokt valg.
Ken Adams Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Vi måt komme tilbake til normale tilstander. NM i baneskyting og Norway cup og alle andre indrettskonkuranser bør gå som normalt. Men det skader jo ikke med en tyst minut.
Bazer_Punk Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Holder jo egentlig rikelig med bare å dempe publiseringen av NM'et
El Gringo Posted July 29, 2011 Posted July 29, 2011 Jeg støtter avviklingen av stevnet, og slik jeg har forstått det ble stevnet innledet på en verdig måte med bl.a. ett minutts stillhet.
Recommended Posts