Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pr i dag har eg ei Rem 870. Ei hagle eg har vore godt fornøgd med til mitt bruk, som for det meste har vore sjøfugljakt, der vekta på våpenet ikkje har hatt betydning. Men bruker stadig meir tid i skogen på vinterstid med hagle og vil derfor ha ei lettare og stuttare hagle og tenker ei o/u.

Eg har ikkje klart i finne o/u hagler som passer meg, det er halvauto og pumpehagler som sitter nokolunde. På andre hagler kjem eg ''ikkje langt nok ned på kolben''.

Eg veit jaktdepoet har lette hagler til ein veldig grei pris ''ca 6000'' med eit rikt utvalg av stokker. Men eg har ikkje peiling på hagler overhodet. Så hvis eg setter 10 000,- som makspris, den skal vere lett og den må enten leverast i mange forskjellige ''stokkfasonger'' eller det må vere tilpassing med i prisen. Er det då andre alternativ eg bør vurdere?

Posted

Om problemet bare består i at du vill ha en lavere kolbe, så ordner du lett det selv med en tre-rasp.- Å "file" ned en for høy kolbe er en enkel sak,..verre å bygge på en som er for lav. Ta ikke for mye men prøv deg frem, 5mm kansje er nok.

Synes likevel at det må gå an å finne en som har lav nok kolbe om du prøver flere.-- Se opp for eksteme "lettvektere"... er som regel vanskelig å skyte bra med disse. Vil rek deg en med mere "standard" vekt 3-3,2 kg.

Det blir likevel en betydelig forskjell mot din Rem 870.

Lykke til! Mvh

Posted

Takk for tips! Eg vurderar også ei eldre s/s hvis eg finner nokon som passar meg. Eg ser dei ligger på rundt 3,1 kg og dei har som regel nydelig balanse ;-)

Men av butikkar som har utval av eldre s/s hagler, så kjenner eg til Beveren Sport. Er der fleire rundt om?