Jump to content

NM i Metallsilhuett helga 27. - 28.8.11


C.Patron

Recommended Posts

Da skal det bli mulig å prøve seg som NM deltager i år også. Silhuett gruppa på Notodden har fått leie KMS sin bane for å avholde NM i de fire internasjonale Grov kategoriene, samt Field. Stevnet er nettopp lagt i terminlista. Håper mange vil prøve seg :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hum... blir stevne lederen gretten om jeg prøver å skyte ti figurer pr serie i steden for bare 5? Sånn for å spare tid :twisted:

Kanskje frøken bly lar meg dra av sted... men jeg har en ubehagleig følelse av at jeg skal i et brylupp den helgen. Og da må det bli knut som skyter på søndagen...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da var stevnet over, og det var flere som presterte bra skyting.

Noen av oss var vel ikke helt fornøyd (eller hva "C.Patron"), men vi oppdaget at de gamle er fortsatt eldst på enkelte områder :D

En av de eldre skytterne danket nemlig ut både "C.Patron" (Grov produksjon) og meg (Grov fri 2) i omskyting etter 40 treff.

 

Gratulerer også ".30Herret" med 39treff i Grov fri 2 med sin "nye" Sako pistol, jeg sa jo at det var et bra våpen..

Var det din første 39?

Imponerende skyting til å være første stevnet med pistolen, og i tillegg med ammo som er ladet av "Turboesel" :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...