C.Patron Posted July 21, 2011 Posted July 21, 2011 Da skal det bli mulig å prøve seg som NM deltager i år også. Silhuett gruppa på Notodden har fått leie KMS sin bane for å avholde NM i de fire internasjonale Grov kategoriene, samt Field. Stevnet er nettopp lagt i terminlista. Håper mange vil prøve seg
001 Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 Øvelsene som kan skytes på dette stevnet er altså: Grov pistol Stående Grov pistol Revolver Grov pistol Produksjon Grov pistol Fri 2 Field pistol Produksjon Field pistol Any Sight
.30 Herrett Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Da er det vel bare å pakke bilen og kjøre nedover til Meheia camping igjen da Må vel lade opp litt etter ferien og sjekke kneppene. Håper flere benytter muligheten til å skyte langhold med kortvåpen det er gøy å høre plingen og se figurene falle
Hassel Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Hum... blir stevne lederen gretten om jeg prøver å skyte ti figurer pr serie i steden for bare 5? Sånn for å spare tid Kanskje frøken bly lar meg dra av sted... men jeg har en ubehagleig følelse av at jeg skal i et brylupp den helgen. Og da må det bli knut som skyter på søndagen...
001 Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Veldig synd for Knut at det ikke arrangeres noen finpistol øvelser, grovpistol bråker jo så fryktelig når man har vært i bryllup dagen/kvelden før
Draageel Posted August 15, 2011 Posted August 15, 2011 Planer: nei desverre Ønske: ja noe så jæ.... (ikke det at jeg hadde risikert pallplass, men noen må jo komme sist også ) Lykke til til alle som skal delta. Håper på noen rapporter
C.Patron Posted August 15, 2011 Author Posted August 15, 2011 For de som kan, er det i hvertfall trening på "Heia" i morra ettermiddag. Bruk anledningen
C.Patron Posted August 25, 2011 Author Posted August 25, 2011 Vel, nå er det kun 33 timer til start "skuddet" Det er forøvrig meldt normalt sommer vær med noen oppholds byger
001 Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 Da var stevnet over, og det var flere som presterte bra skyting. Noen av oss var vel ikke helt fornøyd (eller hva "C.Patron"), men vi oppdaget at de gamle er fortsatt eldst på enkelte områder En av de eldre skytterne danket nemlig ut både "C.Patron" (Grov produksjon) og meg (Grov fri 2) i omskyting etter 40 treff. Gratulerer også ".30Herret" med 39treff i Grov fri 2 med sin "nye" Sako pistol, jeg sa jo at det var et bra våpen.. Var det din første 39? Imponerende skyting til å være første stevnet med pistolen, og i tillegg med ammo som er ladet av "Turboesel"
C.Patron Posted August 29, 2011 Author Posted August 29, 2011 Vel, jeg har ingen grunn til å klage på plasseringene Men antall treff, var godt under min normal i de fleste øvelser Men det meste er nok snart glemt
Draageel Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 Gratulerer til alle vinnere, og til arrangøren for vell overstått. Høres i hvertfall ut som et vellyket stevne. Men litt mere info og bilder til oss som ikke var tilstede hadde ikke vært å forakte
.30 Herrett Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 Kjempe fornøyd med helga! Kunne gjerne vært flere som møtte da.. Var min første 39 ja, håper på en 40 snart. Og ny pers med 32 på Field Any var også kjempegøy Tok lite bilder, for dårlig vær....
C.Patron Posted August 30, 2011 Author Posted August 30, 2011 Var ikke mye kameraer framme. Noe blitzing på lørdagen, men da kom det noen kraftige smell sekunder etter, ellers hindret nok tåka mye av den lyssettinga. Ble forresten en bronse til på 30 herrett. Gratulerer til alle, som deltok
Recommended Posts