fredrik Posted July 20, 2011 Posted July 20, 2011 Driver å skal ordne meg et nytt område å jakte rev og kråke i nå, og da lurer jeg naturligvis på hvor det er størst forekomster av de nevnte artene..? Bor i Oslo, men er fint villig til å kjøre halvtime-time.. Har tidligere jaktet en del i Hurdal, der så jeg ingen rev, men skjøt mye kråke. Vet det skal være en del rev i Hurdal, men engasjerte meg ikke så veldig i revejakta, da jeg ALDRI så en eneste en. Og nå jakter jeg i Ås, her vet jeg det er rev, men er litt vanskelig område syns jeg.. Få store marker som ikke er gjerdet inn med strøm..
Martin Ruter King Posted July 20, 2011 Posted July 20, 2011 Oppland.. Spessielt her på hadeland, skytes det MASSE rev... Tor ola, tar jo rev her hver eneste dag nesten
fredrik Posted July 20, 2011 Author Posted July 20, 2011 Hmm, hvilket JFF er det man skal kontakte der?
Martin Ruter King Posted July 20, 2011 Posted July 20, 2011 Enten så kontakter du GranJff Eller Brandbu Og TingelstadJff. Jeg anbefaler deg å kontakte Btjff (Vis du skal oppover hit ) Siden dem eier masse masse skau og jaktterreng, OG det er veldig lett tilgjengelig... Men det er vel på gran Tor Ola Holder til så du får priorotere ...
fredrik Posted July 20, 2011 Author Posted July 20, 2011 Men dette er vel i overkant langt å kjøre fra Oslo? Hvor lang tid bruker man?
Recommended Posts