Menace Posted July 16, 2011 Posted July 16, 2011 Kjære blackops92 eller andre i styret på NFPS. Er det noe mer som skjer i forhold til ipsc hagle fronten nå? Vet dette spm har kommet opp mange ganger før, men lurer litt på om dette er noe vi aldri kommer til og få fram i Norge, eller om det er et lys i tunnelen et sted? Men dersom dette skulle ordne seg, er det da usannsynlig og håpe på Vepr 12 / Saiga 12 modeller på en eventuell godkjent liste da? Ser i Sverige at de har begynt å selge en egen IPSC versjon av vepr 12'en. Må si jeg fikk veeldig lyst på en sånn
J.Jensen Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 Nå er ikke jeg blackops eller andre i styret, men jeg tror du kan skyte en lang hvit pil etter Saiga og den type hagler her på berget...
Menace Posted July 17, 2011 Author Posted July 17, 2011 Tja, har vel mine tvil, men uansett en veldig dugandes hagle til bruken da. Kan jo hende vi får de inn til slutt siden vi nå har Arsenal SAR rifler på godkjent lista også. Men men, stiller meg tvilende ja.
Recommended Posts