Langlo Posted July 8, 2011 Posted July 8, 2011 Hei - denne tråden kunne også hatt tittelen "Er det bare å ..." -------------------------------------------------------------------- Etter at hjernen min er blitt utsatt for stimuli 1. Påstand: 375 ruger går i standard kasse 2. Finn.no Heen muffe 800 kr 3. Mauser i våpenskapet i 30-06 med en enkel og god stokk jeg glad i å skyte med ble resulatet: Er det bare å kjøpe en muffe av Heen, et løp på Midway, ta det med til børsemakeren, og, sim salabim, jeg har skikkelig slegge til en slikk og ingenting? (Ja, jeg må jo søke om lov til å kjøpe løp) Har børsemakeren (eventuelt tilgang til ) det han trenger for å gjøre dette til en 375 ruger uten videre? Må det gjøres modifikasjoner av låskasse eller sluttstykke? Hva ville et "langt nok løp" være ved eventuell kapping for lyddemper ? Mvh Langlo Neste er valg av lengde på løpet og eventuell tykkelse --
Edge Posted July 8, 2011 Posted July 8, 2011 Bygget min .375 Ruger på en 30-06 Ruger kasse. Støttbunn måtte åpnes opp.
slemmo Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Ryddet tråd for kjøp/salg, fint om dere holder dette i Handelskammeret.
Recommended Posts