gud Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Hei, lurte bare på når startlistene er klare? for bane NM på Oppdal. Justert litt på skriftstørrelse, ikke rop er du snill Goatboy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoD Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Prøv med minde skrift Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gud Posted June 30, 2011 Author Share Posted June 30, 2011 Hei, lurte bare på når startlistene er klare? for bane NM på Oppdal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domino Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Ja vi er flere som lurer på dette... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelgeK Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Startlisten blir lagt ut på www.oppdalsnm.net så snart de er klare. Senest 2 uker før start. Fripistolfinalen for Norges Cupen blir flyttet til Mandag, istede for Søndag! Send mail til post@oppdalsnm.net vis det er spørsmål dere vil ha svar på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domino Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Er du sikker på det med fripistolfinalen? Det står fortsatt søndag på nettsida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelgeK Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Ja siden det er jeg som har vært i dialog med FKP angående godkjenning av uke plana så er jeg sikker på det Regner med nettsiden blir oppdatert med det første..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domino Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Ja, det er viktig å huske at det ikke er alle som er kammerater... Så får vi håpe at du har regnet rett! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelgeK Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Da er siden oppdatert. www.oppdalsnm.net Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domino Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Startlisten blir lagt ut på http://www.oppdalsnm.net" target="_blank så snart de er klare.Senest 2 uker før start. Er det flere enn jeg som ikke får opp noe lister? Linkene kom i går, men det er ikke noe innhold. Og arrangørens selvpålagte frist er passert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domino Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 DER var listene lagt ut! Nå kan man begynne å detaljplanlegge NM-uka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domino Posted July 21, 2011 Share Posted July 21, 2011 Der står det at startlistene er endret. Igjen... Jeg var kjapp og skrev ut alle listene når de kom. I går måtte jeg skrive ut nye pga endringer i lagene. Kopierte over i Word-dokument, fikset litt på tabellene og skrev ut som hefte med stift i ryggen. Og like etterpå kom det nye endringer. Kan dere ikke være så snille å skrive på nettsida hva som er endret? Det er litt mere informativt enn å bare skrive "Oppdatering 20.07.2011 kl 15.44". Så slipper man å gå gjennom alle listene for å se hvilke endringen man finner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts