Jump to content

kamera på jakt. kamera feste.


revjeger

Recommended Posts

Dette var noe nytt for meg, jeg har filmet ganske mye med contour roam og har lagt inn noen filmer i whatsyourstory og har ikke hatt noen problemer :)

Men har du fulgt bruksanvisningen så skal jo alt være i orden, jeg vet at noen har fått virus på gopro kameraet etter de overførte filmer, men har ikke hørt at dette har skjedd på roam.

jeg ville kanskje ha snakket med de du kjøpte kameraet av ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvor finner jeg Contour HD billigst her i landet akkurat nå?

Vil ha det, og jeg vil ha det raskt.

 

Jaktogdvd.no er tomme, og storfangst.no har det ikke i sin nettbutikk lenger.

 

Billigste jeg finner er 1995,- for ContourHD 1080p og 1999,- for Contour ROAM.

 

Noen bedre?

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Hvor finner jeg Contour HD billigst her i landet akkurat nå?

Vil ha det, og jeg vil ha det raskt.

 

Jaktogdvd.no er tomme, og storfangst.no har det ikke i sin nettbutikk lenger.

 

Billigste jeg finner er 1995,- for ContourHD 1080p og 1999,- for Contour ROAM.

 

Noen bedre?

:lol:

 

Elkjøp har Contour Roam til 1695 i hvertfall. Kjøpte dette kameraet der for ca 2 uker siden. http://www.elkjop.no/product/foto-og-vi ... ideokamera" target="_blank

 

Fotovideo.no har Roam til 1495,- men det står "ubekreftet" på lagerstatus.

Link to comment
Share on other sites

Ja, ble ROAM!

Gleder meg veldig.

El-kjøp hadde ikke hodefeste, så det får jeg finne et annet sted. Må ha det også.

 

Synes at en del hadde litt å utsette på den gamle modellen med tanke på start av kameraet,

og dette skal vist nok være endret og forbedret på ROAM.

Det var vel hovedårsaken til at valget falt på det.

Og selvfølgelig at el-kjøp hadde det inne for rask forsendelse.

Link to comment
Share on other sites

Jeg og en kompis bruker litt forskjellige kamera når vi er på tur for å få litt forkjellige vinkler osv, b.l.a gorpo og håndholdte kamera. Og jeg bruker pinaclestudio 15 til å redigere, det tar alt av formater :)

Lurer litt på å kjøpe meg contour roam, dette er mye kjekkere å ha med seg. Jeg synes gopro fort kan komme litt mye i veien og man ser ut som teletubbie når man bruker det. Men det er selvfølgelig helt rå kvalitet på kamera og bilde da, håper roam kan leve opp til forventningene :)

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte Roam og hodefeste på sia til clausen. Syns bildekvaliteten er overraskende god også er det veldig enkelt å bruke med kun dene ene store knappen for start stopp og siden jeg skal bruke det til jakta så må det være lett å bruke når det sitter festet på hodet. :D

Bruker også mpeg streamclip konvertering.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har funnet ut hvordan man får av den infernalske pipelyden som kommer når man slår på og av ROAM-kameraet?

Kan vel ikke være gunstig i en jaktsituasjon? Sikkert ikke for øret heller når man har det i pannebåndet og kamera rett ved øret.

Finner ikke noen mulighet for det, men håper det går an...

Link to comment
Share on other sites

Noen som har funnet ut hvordan man får av den infernalske pipelyden som kommer når man slår på og av ROAM-kameraet?

Kan vel ikke være gunstig i en jaktsituasjon? Sikkert ikke for øret heller når man har det i pannebåndet og kamera rett ved øret.

Finner ikke noen mulighet for det, men håper det går an...

 

Koble til pc så gå på instillinger!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...