Jump to content

Verdi på Daystate gevær


samuelcolt

Recommended Posts

Har et Daystate Air Ranger gevær i 5,5, eller 22 som er så godt som ubrukt. Jeg vurderer å selge dette på grunn av svært lite bruk, men det er kostbare greier, tror det kom på 14 eller 15 lapper med fyllekit og lyddemper. Geværet er helt strøkent, og hva kan det være verdt i dag?

 

Eller kanskje rettere sagt: Er det noe marked for så dyre luftvåpen mon tro?

Link to comment
Share on other sites

Markedet for slike er noe begrenset og de som kan være ineterssert i et slik på agw vil ikke gi deg det våpenet er verdt uansett. Jeg har hatt flere slik til testing og det er digge våpen, men markedet er snevert. Ikke forvent mer enn maks 7-10000 kroner.

Brukt er nå engang brukt. Vurder å legge det ut på finn.no, da møter du mange flere, mange tråler finn for luftvåpen. Ikke forvent noe storm på telefonen da det er regplikt på den der idag... HAdde jeg ikke hatt en Falcon i .22 selv hadde jeg kjøpt det av deg...

Link to comment
Share on other sites

OK og takk for gode svar. Det blir vel til at den blir stående til neste generasjon:)

 

Har noen forøvrig erfaring med FX halvauto?

har selv en fx men den er ikke halvauto.

å det vil jeg si med hånden på hjerte at det ville jeg ikke ha kjøpt selv

da fx våpnene har litt dårlig mekanikk. viss du ikke kan skru noe selv er ikke halvautomatikk fx våpen noe for deg.

har selv fikset noen cutlas og Gladiatorer å jeg er ikke imponerte av den tekniske løsingen får ladding av fx våpen.

men det er 2009/2010 modeler jeg har skrudd på å jeg er ikke sikker på om fx har forbedret ladde mekanismen på nyer mod

min egen har jeg modifisert at jeg slipper det problemet mere.

mye av slitrasen på ladde mekanismen slipper du om du ikke kjøper halvauto, men heller går for manuell ladding.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...