Jump to content

Rosalie kombien min

dipper

Recommended Posts

Hei,

jeg har fått meg ei nye dama idag. Hun er ei kriekhoff kombi med extra hagleløp sett. 16/ 7x57r og o/u 16

P5130011.JPG

P5130013.JPG

jeg vil gjerne starte med oppussing. Men hvourdan skrue jeg av kolbe?? riktig og hva verketøy trenger jeg.

hilsen Dipper

Edited by Guest

Vær forsiktig, det er veldig lett å ødelegge skruene. Bruk riktig verktøy. dvs skrutrekkere som passer perfekt.

Nå virker ikke bildene, så jeg ser ikke om du har avtrekksbøyle av metall eller horn(plast). Hvis det ikke er gjennomgående bolt i kolben, noe jeg ikke tror det er, skrur du først av avtrekkerbøylen. Er den av metall, er det en skrue bak på pistolgrepet, videre sitter den på en gjenge foran avtrekkeren. Er det horn, er det to skruer. Skru så ut alle skruene i "bunnplata til baskylen, 2 eller tre, og så er stokken løs.

Og jeg gjentar, vær forsiktig.

takk ja

Jepp, avtrekkerbøyle er av horn.

Hvor får jeg tak i skrutrekkere???

Eller burde jeg lagre de selv. Virker som det er speisal verktøy.

Foresten hun er veldig lett, kun 3,25kg med kikkert. :) Synes det kan blir bra.

Etter jeg laget meg en ordentlig skrutrekker, so har jeg kommet ikke so veldig lang.

P5140002.JPG

P5140001.JPG

hvordan får jeg løs den avtrekksbøyle ?????. Den sitter fest. det er ikke noe flere skruer.

kansje dere kan hjelpe meg.

jeg har ennå ikke lært meg hennes anatomie.

Takk for user støtte amatør :D

Rosalie uten make up.

Alt etter Rundnakke prosedyre. :thumbup: 3 ganger blir hun vasket med terpentin (økologisk) og slippet er hun 1 gang.

P5140005.JPG

I tilleg hadde hun en fin liten riss på (calum chirugikum) mellom skue og sideplater. :shock: Jeg har limt det med normal trelim ???

Jeg vil se hvourdan det går.